Onko kenelläkään tietoa Apartamentos Canaiman sähköpostiosoitteesta, en löydä mistään. Kiitos, tiedoista. Siis Puerto de la Cruzin Canaiman osoitetta etsiskelen.

Lisätty: 28.04.2014 - 16:08

Kiitos, vastaajille! Lähetin hotelliin sähköpostia ja vastasivat, että varaukset ainoastaan lomamatkojen kautta.
Harmi, koska valmismatkat niin paljon kalliimpia kuin erikseen lennot ja hotelli.
Pysytään vuosien varrella tutuksi tulleessa, Apartamentos Altassa.

Avainsanat: puerto de la cruz

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.04.2014 - 12:09

Yhteystiedot:

Calle Agustín Espinosa, 15-17
38400 Puerto de la Cruz, Tenerife (Canary Islands)
[email protected]
Puh.:+34 922383951
Faksi:+34 922373504

Lähteet:
www.spain.info/

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.04.2014 - 07:56

No Trivago antaa ainakin osoitteen, puhnron ja faksin numeron...Kyllä niillä jo hottelliin yhteyden saa, vaikkei olisi nettiosoitettakaan heti saatavilla.Onnea etsintään!
www.trivago.fi/puerto-de-la-...ma-2111718

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2014 - 10:11

Kaikki muut yhteystiedot ko. paikkaan tuntuu löytyvän, paitsi tuo sähköpostiosoite.