Mitä mieltä viinarallista?Kuinka paljon terve ihminen sitten kantaa sitä juomaa?

www.iltalehti.fi/uutiset/201...4_uu.shtml

Avainsanat: viinaralli

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 13.04.2014 - 23:05

Ihan oikein Suomen valtiolle. Itsekin harrastan sitä - sen harvan kerran kun siellä käyn.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 09.04.2014 - 14:12

Harrastakoot sitä ketkä haluavat. Vahvat äijät sen rallin voittaa. Jaksavat kantaa niitä viinalaatikoitaan enemmän kuin pienet ja heikot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2014 - 14:34

Älytöntä touhua koko viinaralli. Käyn Tallinnassa aika ajoin, mutta en tosiaankaan viinan takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2014 - 16:46

Kyllä siellä tulee aina kesän alussa käytyä nimen omaan vain sitä alkoholia hakemassa. Suomessa alkoholi on niin tolkuttoman kallista, joten käymme kaveriporukalla sitten kesän juomingit sieltä noutamassa. Kyllä tällainen nuorinainen sieltä helposti vetää perässään sen 6lavaa siideriä kärryssä. Tulee siinä samalla tehtyä kesän aloitusreissu ja vietettyä laatuaikaa ystävien kanssa. Miehethän tuon tosiaan voittaa tuon tuontimäärän, vahvemmat kun tuovat kahdellakin kärryllä...

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 09.04.2014 - 19:29

tuskin nuo uudet säännöt ovat laillisia, pitää vain odottaa että joku siitä valituksen tekee, itse en käy virossa, on niin pirun kaukana, tuon aina ulkomailta väkeviä sen minkä pykälät ja laukut kestävät, se on riittänyt, tosin olut ja lonkku ovat pois laskuista lentokoneessa :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2014 - 22:34

Sen kun vaan kunhan jaksavat juoda kaiken ei haittaa, koska itse en ralliin osallistu, enkä kallisteluun