Vaivaako allergiaoireet? Miten helpotat niitä?

Itsellä nenä vuotaa ja silmät punottaa.Kaikki tuntuu kukkivan ja pöllyävän etuajassa....Eikä lääkkeet tunnu oikein auttavan.

Avainsanat: allergiaoireet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.03.2014 - 19:51

Kyllä vaivaavat. Katu ja siitepöly ovat pistäneet taas kerran nenän tukkoon, suun pärskimään ja silmät vuotamaan jo jonkin aikaa. Nämä oireet vaivaavat minua joka ikinen kevät enemmpi tai vähempi. Niiden lievitykseen ei ole koskaan ole auttaneet muut konstit kuin alergialääkkeiden syöminen paketi toisensa perään, allergiaaan tarkoitettujen nuhasumutteiden käyttö kyllästymiseen asti ja pahimpina oireaikoina sisällä oleilu ja sateen odottelu.

Kysyjän kommentti

Niinpä.Aina ei lääkkeetkään auta...Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 28.03.2014 - 12:03

Kyllähän ne vaivaavat. Nyt on kokeilussa suolapiippu... tuloksia odotellaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.03.2014 - 14:35

Allergiatabletin jouduin eilen ottamaan, kun kauhea nuha-aivastuskohtaus tuli, silmät vuoti ja kutisi. Auttoi vajaassa puolessa tunnissa. Ihan oli vaan apteekin käsikauppatavaraa. Muistaakseni Cetirizin nimeltään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2014 - 14:55

Ei vaivaa, onneksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2014 - 15:07

Kyllä vaivaa, Cetiritzin helpottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2014 - 18:14

Katupöly vaivaa ainakin ja pahasti. Allergialääkkeitä joutuu joka himputin kevät syömään monta pakettia... Joskus tilanne mennyt niin pahaksi, ettei töihin ole päässyt kun silmät on turvonnut niin kovasti umpeen...

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 29.03.2014 - 00:49

eipä juuri vaivaa, tänään oli taas siivouspäivä, mattoja hakatessa menee nokka tukkoon, tai ensin alkaa valumaan, on sitten myöhemmin tukossa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2014 - 12:06

Kyllä olen jokapäiväinen tuttava allergian kanssa, lääkärin lääkkeet ovat avuksi.