Onko tämä teistä oikea suunta? Ovatko kaikki nämä tarpeellisia ja tasapuolisia päätöksiä?

yle.fi/uutiset/hallitus_leik...origin=rss

Avainsanat: veron kiristyminen leikkaukset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 28.03.2014 - 11:56

Ei rikas tiedä miten köyhä taistelee.

Kysyjän kommentti

Kiitos!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 26.03.2014 - 13:12

Jokainen peilaa noita päätöksiä omaan elämän tilanteeseensa. Ja siitä eittämättä seuraa se, että kukaan ei ole niihin tyytyväinen. Mutta hallitus päättää, ja meidän on vaan pakko hyväksyä, näinhän se menee. Eikä äänestyskäyttäytyminen muutu miksikään. Joikaisissa vaaleissa äänestetään samanlaiset pölvästit sinne mäelle asioista päättämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2014 - 14:19

Itsepähän Suomen kansa nuo pässinpäät tuonne on äänestänyt... Mielestäni huonoon suuntaan on menossa tämä touhu kun vähäosaisilta viedään siitä vähästäkin. Lykkääntyipä omat lastenhankinta suunnitelmat monella vuodella eteenpäin, ei tule olemaan taloudellisesti mahdollista. Eli siis ei enää iän puolesta kohta kannatakaan alkaa tekemään niitä. Töitä se on vain pakko painaa jos tahtoo katon pään päällä pitää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2014 - 19:50

Meudän on vain tyydyttävä siihen, miten herrat ja rouvat arkadialla päättävät. Laitetaan leipään puolet petäjäistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2014 - 07:04

Koskaan ei päätökset kaikkia tyydytä, mutta lapsilisät olisin säilyttänyt ennallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2014 - 10:08

Witjattaa aivan taiwaallisesti :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2014 - 14:42

Suomen kansan enemmistö saa nyt sitä mitä tahtoikin valitessaan edustajikseen juuri ne typerykset jotka nyt kiittävät äänestäjiään viemällä kansan vähäosaisimmilta viimeisetkin roposet tileitä. Vaikka kaikki nyt päätetyt veronkorotukset ei ole tarpeellisia, eikä Suomen kansaa taspuolisesti kohtelevia ei pitäisi kenenkään joka on vyönkiristäjäpolitiikkoja aikoinaan tullut äänestääkseen valitaa. Ei ainakaan jollei aijo toimia ensi vaaleissa toisin ja äänestää niitä jotka eivät ole sortuneet moisiin tekoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 28.03.2014 - 02:41

viidakonmursun ja janjaan linjoilla, valitettavasti suomesta/hallituksesta ei löytynyt heikossa asemassa olevan puolustajaa, ilmanaikusia leikkauksia, esim. lapsilisät ->kaikilta 7 euroa??? ,miksei niin että rikkailta kaikki ja köyhille vaikka vähän lisää?? työmatkakustannukset, ensin pakotetaan ottamaan työ vastaan vaikka toiselta puolelta maapalloa ja sitten leikataan matkavähennyksiä jotka riipaisevat eniten juuri niitä jotka joutuvat ottamaan sen saakelin työn toiselta puolelta maapalloa, työttömiltä on tietysti helppo ottaa, kun niitä ei kukaan puolusta, tässä vaan ihmetyttää se että ne joilla on rahaa, säästyvät leikkauksilta lähes kokonaan, siis suhteessa varallisuuteen, onko meillä sittenkin yksipuoluejärjestelmä joka vaan näyttää siltä että sixpäkkihän se?