Miten voisi saada haulla savullisen huoneiston/hotelin vai onko se pois suljettu vaihtoehto,kyseessä esim.hoteli/hostel Amsterdam

Hei,miten voisi saada tietoon savullisesta hotelista/hostellista esim.Amsterdamista

Lisätty: 23.03.2014 - 13:32

Ok,näin minäkin ajattelin,että jos parvke löytyy niin pääsee tupruttelemaan.Kiitos vastauksista

Avainsanat: savullinen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.03.2014 - 08:56

Eikö se niin mene, että jos huoneessa on parveke, saapi rauhassa tuprutellakin?Tuskin koko hotellia enäää ihan savulla löytyy...Vaikka ei oo kyllä tullu aikasemmin edes mieleen....Mutta onnea hakuun....Luulisi löytyvän esim Hotels.comin kautta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.03.2014 - 09:42

Itse oletan että jos parveke löytyy niin siellä saan myös tupakoida, huoneistoissa ei saa tupakoida varmaan enää missään. (Ei sillä, mielestäni hyvä vaan).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2014 - 12:22

Katso www.airbnb.com

Lisätty: 27.03.2014 - 09:26

Katso matkavinkeistäni "Romanttinen mökki Amstel-joen varrella". Olin Amsterdamissa marraskuussa torontolaisen ystäväni kanssa ja asuimme mökissä. Suosittelen !