Työkokeiluun päihdepuolelle?

Mitä tulisi ottaa huomioon päihdekuntoutukseen sijoittuvassa työkokeilussa? Ja millaista ko. työ mahtaa olla?

Avainsanat: työkokeilu päihdekuntoutus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.03.2014 - 10:46

Työ on auttamistyötä ja tottahan toki se perustuu siihen, että autettava haluaa ottaa avun vastaan. Mut on tosiaan niitäkin, joita ei vaan pysty auttamaan, vaikka haluaisikin. Tsemppiä tulevaan ja hieno homma.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.03.2014 - 17:16

Ole oma itsesi.Ole rehellinen toisille.Ja ota varauksella kuulemasi jutut;useimmat ovat tottuneet valehtelemaan kaikesta ja kaikille.Menee kauan, kun ymmärtävät, ettei enää ole pakko niin tehdä...

Työ on rankkaa,mutta palkitsevaa.Jokainen ihminen on oma persoonansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2014 - 09:14

Matula ole vain oma ihana itsesi,eläkä usko kaikkea mitä kuulet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2014 - 14:55

Rankkaa välillä, mutta antoisaa. Monta elämäntarinaa tulet kuulemaan, oman jaksamisen kannalta tärkeää, että pystyt jättämään asiat työvuoron päätyttyä työpaikalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2014 - 19:08

Sopeudu heidän elämäänsä ja osoittaudu, että et ole mikään jalustalle nostettu ihme.