Otitko aikaisemmin influenssarokotteen? Auttoiko? Oliko haitaksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.03.2014 - 09:14

En nyt viime vuosina ole ottanut, mutta aiemmin otin n. 15 vuoden ajan joka syksy. Mahdotonta sanoa, oliko hyötyä, mutta haittaa ei ainakaan.

Kysyjän kommentti

Kiitos!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.03.2014 - 18:13

Muutaman kerran olen influenssarokotteen ottanut, viimeksi toissa syksynä, haittaa ei ole ollut. Ei myöskään influenssaa, tosin viimeksi olen influenssan sairastanut joskus -70-luvulla, silloin oli teksasilainen pöpö liikkeellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.03.2014 - 20:36

Olen ottanut nyt kahtena syksynä peräkkäin. Ei ole flunssaa ollut, ei edes tavallista nuhakuumetta. Iso apu näkyy olevan sillä piikillä. Mitään haittoja ei esiintynyt piikityksestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2014 - 08:52

En ole koskaan ottanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.03.2014 - 09:35

En ole koskaan ottanut ja tuskin otankaan. Sillä kun kaksi tehoa: auttaa tai ei auta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2014 - 09:19

Kuulun riskiryhmään ja otan rokotteen säännöllisesti,en ole huomannut mitään haittaa siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 22.03.2014 - 22:48

otin sen narkolepsia rokotuksen pari vuotta sitten, ennen sitä, enkä sen jälkeen ole flunssaan rokotusta ottanut, ehkä sitten kun kuulun riskiryhmään tai ikää tulee tarpeeksi harkitsen asiaa uudemman kerran ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2014 - 19:11

Olen aina ottanut jo ennekuin tulin lailliseen ikään. kuulun riskiryhmään. En ole sairastanut vuosiin, ainakaan 15 vuoteen kunnon flunssaa.