Oletteko käyttäneet laihdutusvalmisteita?

Jos olette niin onkos niistä ollut hyötyä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.03.2014 - 17:05

Kerran kokeilin ihan huvin ja urheilun vuoksi ; juurikaan hyötyä ei ollut.Minun olisi pitänyt syödä HUOMATTAVASTI rasvaisempaa ja ja ravintoköyhempää ruokaa, saadakseni lääkkeestä jonkinmoista apua.Söin siis liian terveellisesti lääkkeeseen nähden....
Ja miksikö olin silloin ylipainoinen? Liian isot annoskoot.... Ja liikaa hiilihydraatteja ruuassa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.03.2014 - 17:51

Kyllä olen, en usko niistä olevan ainakaan pitkäaikaista hyötyä. Pysyvät muutokset tehdään oikeanlaisella ruokavaliolla ja liikunnalla, mutta voi laihdutusvalmisteista olla apua alussa, jos on reilusti ylipainoinen mutta mihinkään pussikeitto-kuureille en suosittele kenenkään ryhtyvän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2014 - 18:02

En ole käyttänyt, luulen, että ovat suurta kusetusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2014 - 18:06

Kerran kokeilin laihdutuslakuja, suurin hyötyjä oli herra kauppias. Paremman tuloksen sain lisäämällä liikuntaa ja pienentämällä ruoka-annoksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.03.2014 - 23:11

Omistan hyvät lenkkarit ja niillä lenkkeillen tehoaa. Humpuukkia kaikki muu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2014 - 23:51

Joskus olen kokeillut, hyöty koitui valmisteen kauppaajalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.03.2014 - 10:32

En ole kokeillut. Itsekuri on paras laihdutuslääke.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2014 - 15:21

En ole, sillä olen sitä mieltä, että ilman lääkärin määräystä saatavat laihdutuspillerit on..kauniisti sanottuna.. pahemmanlaatuista huijausta ja että lääkärin määräämillä lääkkeilläkään ei yksistään laihdu. Uskon, että niidenkin avulla painoaan pudottamaan pyrkivän on pilleriden nielemisen lisäksi harastettava aijempaa enempi liikuntaa ja oikeaoppista, vähäkalorisen ruuan syömistä, tai haluttuja tuloksia ei tule, ei ainakaan pysyviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 22.03.2014 - 22:58

olen syönyt paljon porkkanoita ja kaalia, niillä kyllä laihtuu jos ei muuta syö ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2014 - 19:18

Ei enään kun mahdun neulansilmän läpi.