Seuraatteko jotain televisio sarjoja?

esim suoraan telkkarista, netti-tv:stä vaiko oletteko mahdollisesti hankkineet jotain stream-palveluja kuten netflix, hbo tms?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.03.2014 - 13:57

Olen niitä, jotka ovat jääneet Emmerdalen koukkuun....Tosin ei haittaa, jos pari päivää jää välistä näkemättä.Mukaan pääsee silti :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 09.03.2014 - 11:50

Hyvin vähän. Emmerdale ja Selviytyjät etupäässä, ja ne näen ihan tavalliselta kanavalta ilman erikoispalveluja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2014 - 12:12

Peruskanavat riittää minulle, Isänmaan puolesta ja The Wire ja Ville Haapasalon reissut olivat sellaisia, joita seurasin, ne kaikki ovat nyt päättyneet, joten ei mitään aktiivisesti seurannassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2014 - 13:06

Tällä hetkellä seuraan sarjoja, kesäaikaan en katso televisiota lainkaan. Maanantaisin katson "Panttivangit", keskiviikkoisin "Under the Dome" ja torstaisin "Sarasvuo".

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.03.2014 - 16:32

Muutamia hyviä sarjoja tulee katsottua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2014 - 07:38

Sydämmen asialla ja emmerdale on suosikkejani,katson myös uusipäivä sarjaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2014 - 17:30

Ville Haapasalon lopetettua matkaamisensa jäämerellä seurailen tällä erää Suomen huutokauppakeisaria jimiltä, Yle leaksia ja Uutisvuotoa sekä Mitsommerin murhia yle 1:tä. En kuitenkaan menetä yöuniani ellen ehdi kuvaruudun ääreen niiden tuloaikana, enkä muista edes tallentaa niitä digiboksiin myöhemmin katsotavaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2014 - 17:53

Jotai kätilö ohjelmaa seuraan en muuta ja sitten kaikki ajankohtaisohjelmat tietysti.'

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2014 - 22:18

Mitään ikuisuussarjoja en katso, mutta lyhyempiä kyllä, esim. Hakekaa kätilö, Mr Selfridge ja muita vastaavia lyhyitä sarjoja. The Game of Thrones houkuttaisi HBO:n tarjontaa ostamaan katsottavaksi, mutta tuskin ostan.