Kreikka Hania ja kesällä, millainen lomakohde. Hotelli oli Sirios Village onko kokemuksia?

Avainsanat: kreikka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.03.2014 - 11:06

Kahdesti olen käynyt Kreetalla. Ensimmäisen kerran kesällä 2005 ja toisen kerran 2013. Molemmat reissut oli Hanian vieressä Plataniaksessa(-05) ja Agia Marinassa(-13). Haniaan pääsee kätevästi bussilla näistä paikoista ja Haniasta pääsee yhtä näppärästi bussilla vaikka aurinkoa ottamaan näiden paikkojen rannoille. Bussin hintaa en nyt kuollaksenikaan muista tähän hätään, mutta ei se montaa euroa ollut.
Kyseisestä hotellista ei ole kokemuksia, mutta Hania on ihan mukava paikka.
Suosittelen käymään Elafonississa, joka sijaitsee saaren eteläosassa. Busseja kulki jotenkin kehnonlaisesti, oman auton vuokraus kannattaa. Matka ei ole kovinkaan hankala ajettavaksi.
Kesällä on Kreetalla tarjolla takuuvarmaa aurinkoa!
Molemmat reissut ovat olleet aivan ihania!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 09.03.2014 - 00:30

hania ihan mukava paikka, keskustan lähellä ei kunnollista uimarantaa, mutta hyvät ostosmahdollisuudet, mukava satama, jossa tosin aika kallista tuo sumomalainen kansallisjuoma olut, tilasin kerran ison oluen sen kummemmin ajattelematta, toivat sellaisen litran saappaan ja perivät siitä isohkon summan, onneksi on painunut unholaan tuo rahamäärä, satamassa saa maksusta seilata gondoolilla, onhan se romnanttista kun on lämmmin ilta, täysikuu taivaalla ja gondoolissa sitten istuskellaan kuka kenenkin kanssa ;) hanian lähellä mahtavia hiekkarantoja, on tullut käytyä muutamaia kertoja ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2014 - 08:16

Ei ko. hotellista kokemuksia, Hanian naapurikylissä olen pariin otteeseen ollut ja Haniassa muutamaan otteeseen käynyt ostoksilla ja iltaa istumassa, ihan kiva paikkana. Kreetan muutkin kohteet ihan kivoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.03.2014 - 16:32

Pieni ihana paikka, hotellista en tiedä.