Oletteko saanut yhtä "hienoja tarjouksia" $10.5 Miljoonaa united dollaria ja 147 kiloa kultaa

Näitä hämärän rahan ym kaikenlaisia siirtotarjouksia tulee aina välillä.
Poistin viestistä vastausosoiteen, ettei kukaan vaan innostu vastaamaan.
Nyt olisi kyseessä vain $10.5 Miljoonaa united dollaria ja 147 kiloa kultaa
- joltain Ghanassa kuolleelta "sukulaiselta".

Dearest,

I have an important message for you concerning your late relative,
Reply via : ....

Let me begin by introducing myself properly to you, I am Barrister Miss.
Chantal Nana Claude, Personal Attorney to your late relative one of the
former biggest Contractors in Ghana, until his died, I am contacting you
because of his left deposit valued at ( $10.5 Million united dollars)
and 147 kilo Grams Gold deposited with one of the leading banks here in
Ghana, since my late client share the same last name with your family.

The bank has issued me a notice to provide the next of kin, Please do
reply with the following information for further clarifications.

Your Full Name:.............................
Your phone Tel:.............................
Your Age:.......................................
Your Occupation:..........................

I look forward hearing from you as soon as possible if you are willing
to proceed with me, for more information.

This transaction will be completed under 7 days, if you are fast in
response.

Yours.
Respectfully,
Bar Miss. Chantal Nana Claude
Reply directly to my mail address ....

Avainsanat: huijausviesti rahansiirto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.03.2014 - 08:11

Kyllä olen saanut noita tarjouksia paljon ja usein. Kaikkiin olen tietysti heti vastannut ja niinpä minulla on nyt mukavasti rahaa ei maiden pankeissa. Esimerkiksi Nairobissa 105 miljoonaa dollaria selvää rahaa ja 7 miljoonan dollarin edestä timantteja. Luxemburgissa minulla on 50 miljoonaa euroa rahaa ja 1,5 miljoonan euron edestä kultaharkkoja, sekä Lontoossa 18 miljoonaa puntaa. USAssa on yksi minulle tullut perintöjuttu kesken, sieltäkin on tulossa ihan varmasti ainakin yli 10 miljoonaa dollaria.

Olisi todella kiva jos jokainen napsulainen lähettäisi minulle esimerkiksi 1 000 euroa, niin pääsisin kiertelemään eri maiden pankkeja noutaakseni ja siirrelläkseni noita varoja. Pienempikin avustussumma kelpaa kyllä, maksan sitten heti takaisin, vaikka kun olen tuon Nairobissa olevan rahasumman saanut käsiini.

Kysyjän kommentti

Matveilla on asiasta vielä huumoria, tis is hjumor

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.03.2014 - 07:27

Eipä ole tullut, tosin en ole availlut kaikkia viestejä, koska lähettäjä on ollut sen verran outo, että delete-nappulalle on tullut käyttöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 05.03.2014 - 09:19

pirulainen, kyllä tuollainen kultamäärä kelpaisi, voisin vaikka lähettää rahaa että saavat postimaksun maksettua ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2014 - 09:34

Kaikenlaista yrittäjää on liikenteessä, monikohan retkahtaa :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.03.2014 - 12:08

Jos kaikki "perintöni" ulkomailta lasketaan yhteen, saatan päästä isoihin lukuihin. On varmaankin kaikki ulkomaan "sukulaiset" kuolleet, kun ei kukaan lakimies enää laita sp:a.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.03.2014 - 15:04

Varakas olisin jos ne viestit paikkansa pitäisi. Niitä tulee yllättävän paljon. Kaikki menee roskikseen saman tien kun sen havaitsen postissani. Useimmiten se meneekin jo valmiiksi roskapostiosastolle. Suodatin toimii aika hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2014 - 12:13

Parempi puolisko sai tuollaisen tekstiviestinä. Yleensä nuo tulevat sähköpostina. Joskus kauan sitten ihan kirjeenä tulivat. Olivat saaneet kuulemma tietoni nuorkauppakamarilta, vaikka en ole ollut sen kanssa missään tekemisissä.
Eräs ministerimme meni helppoon ja panttasi lopulta koko sukutilan niihin "yllättäviin kuluihin" ja poika möi valtionsalaisuuksia ulkomaalaiselle tiedustelulle saadakseen rahaa velkoihin. Sinne meni omat ja varastetut miljoonat, eikä ole tainnut vielä tulla sitä "perintöä"?
Axel Oxenstiernan sanat taitavat pitää paikkansa: "Poikaseni, kunpa tietäisit, miten vähällä järjellä tätä maailmaa hallitaan."

Lisätty: 06.03.2014 - 12:16

Puhelimeen tulee joskus "häläreitä" epämääräisistä numeroista. Google löysi viimeisen tulleen Ghanasta. Joskus on tullut satelliittipuhelimesta. Numeroon soittaminen saattaa "hieman" maksaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2014 - 18:12

Päivän hyvä teko palkinto Puttelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2014 - 09:54

Kyllähän noita sähköpostiin ja älypuhelimeen ilmestyy noita viestejä... Myös Egyptin prinssi tahtoisi kovasti tavata minut. Myös facebookin inboxiin ilmestyy viestejä tuntemattomilta ihmisiltä, joissa kehutaan ulkonäköä ja halutaan tavata... On tää kummalliseksi mennyt... En kyllä aukaise noita viestejä... Riittää että pienessä kuvakkeessa lukee "Hey, y ar bjutivul", tietääpi olla avaamatta....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2014 - 18:10

Tottahan toki..! Noita "hienoja tarjouksia" tulla tupsahtaa niin usein sähköpostiini, että jos kaikkiin vastaisin ja niillä oikeasti nettoasin rahaa olisin niistä tulevilla dollareilla päässyt Suomen eniten tienaavaksi naiseksi jo aikapäiviä sitten ja yhdelläkin vastauksella tienannut kolikoita vähintäin verran minkä keräämiseen menee muutopin useampi kuukausi.