Mitä ajatuksia Ukrainan tilanne herättää?

Itse olen sitä mieltä, että on Venäjän provokaatiota alusta alkaen.

Avainsanat: ukraina

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.03.2014 - 13:09

Sekava tilanne, saattaapa olla provokaattoreita molemmin puolin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 04.03.2014 - 14:46

Molemmat valtionjohdot ovat niin räjähdysherkkiä että heikompaa hirvittää. Sitä mieltä olen että tapelkoot keskenään kunhan eivät muita vedä mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2014 - 15:46

Montako sanaa Putin on asiasta julkisesti lausunut? Ei kovin montaa....Pimeä tyyppi....Nykyajan Hitler tai Mussoliini? Elää jossakin mielikuvitusmaailmassa kaiketi....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.03.2014 - 18:00

Pelottaa, tässä liki kun asustellaan - kaikki suomalaiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2014 - 18:59

Minäkin uskon, että tuo Ukrainan tilanne on kokonaan Venäjän provokaatiota, tarkalleen sanoen Putinin. Putin haluaa itsepintaisesti hallita Venäjän lisäksi kaikkien entiseen Neuvostoliittoon kuuluneiden maiden asioita, tai ainakin näiden maiden armeijoiden toimintaa ja luonnonvarojen hyödyntämistä. Kun hän huomaa, ettei tämä jossain maassa kelpaa enää kaikille kansalaisille Putin ryhtyy provokaatioon kyseisessä valtiossa. Näin aikoinaan Tsetseniassa. Nyt Ukrainassa. Putin raukka ei elä 2000 lukua, kuten Saksan liitokansleri Angela Merkelkin sanoi, vaan Neuvostoaikaa ja sehän ei ole hyvä asia se.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 05.03.2014 - 09:21

toivottavasti ei tule saimaan rannalle puolustamaan venäläisten oikeuksia sitten kun kaikki maat on heille myyty, natoon pitäisi liittyä heti eikä viidestoista päivä :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2014 - 12:30

Tsekkien vertaus Hitlerin Tsekkoslovakian miehitykseen on aika osuva, ensin vietiin sudeettialueet, tässä tapauksessa oltiin viemässä Krimin niemimaata jossa Venäjällä on laivastotukikohta. Seuraavaksi Aatu erotti Slovakian itsenäiseksi ja lopulta vähemmän ystävällisessä aamuyöllä käydyssä "neuvottelussa" tynkä-Tsekkoslovakian vanha presidentti sai neljä tuntia aikaa järjestää Saksan armeijalle vapaan pääsyn miehitystä varten. Muuten olisi puoli Prahaa pommitettu heti aamusta raunioksi.
Toivottavasti Venäjän perääntyminen on aito, sillä lopustakin saattaisi tulla 30-40- luvun toisinto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2014 - 18:13

pelottaa, hirvittää ja jännittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2014 - 15:15

SUOMI NATOON JA SASSIIN !!!