Ovatko Suomen kylpylät mielestäsi ylihinnoiteltuja?

Eli siis jos napsulaiset käytte kylpylöissä, niin jäättekö kotimaahan hoitoihin ja hemmotteluihin vai matkaatteko lahden toiselle puolelle Tallinnaan?
Itse matkaan Tallinnan puolelle, pääsee puolet halvemmalla.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.03.2014 - 08:57

Kyllä, kyllä ja kyllä, varsinkin jos niiden hiontatasoa vertaa Tallinnan vastaaviin. Itse en tästä syystä vieraile armaan kotomaamme kylpylöissä kovin usein. Toivonkin, että asiaan tulisi (ja pian sittenkin) korjaus, sillä se jos mikä vilkastuttaisi maamme kylpylöiden toimintaa ja loisi niihin lisää työpaikkoja joita ei millään alalla ole tätänykyään liikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.03.2014 - 08:26

Käyn sekä kotimaassa, että Tallinnassa kylpylöissä, tottahan toko Tallinnassa pääsee edullisemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.03.2014 - 08:57

Ei tule paljoa harrastettua tuota kylpyläkulttuuria - ehkä juuri siksi että ovat mielestäni kalliita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2014 - 11:42

Kylpylöissä olen käynyt vain Suomen puolella, Tallinnassa ei ole aikaa jäänyt kylpylöille. Tallinnassa lienee edullisempaa, mutta siellä myös palkkataso huomattavasti matalampi kuin meillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.03.2014 - 14:43

En ole koskaan käynyt kylpylässä enkä mene. Kuullut olen että ovat kalliita kotimaassamme. Eräs tuttuni käy Tallinnan kylpylöissä pari kertaa vuodessa ja on peräti viikon kerrallaan. On kuulemma tosi edullista.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 05.03.2014 - 09:22

kalliita ovat suomessa, mutta ei niitä rivikansalaisille ole tarkoitettukaan, firmat maksaa ja tietysti turistit :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2014 - 01:23

En ole koskaan käynyt - enkä käy, järjettömiä hintoja, mieluummin etelään sillä samalla rahalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2014 - 18:15

Sama sille - Ville tai Kalle, käytän omaa kylpylää.