hei, löysin lentoni napsun kautta. Olen maksanut, mutta erillistä lippua ei tule.? lentoyht. on norweigian eikä sieltäkään näy.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.03.2014 - 20:03

Kyllä se lippu löytyy, älä hermoile.

1 Katso Norwegianin sivulta. Tutki tarkasti millä eri perusteella voit hakea sieltä matkatietosi/lippusi.

www.norwegian.com/ssl/fi/asi...ae-varaus/

TAI:

2. Kun kerran olet maksanut, niin sieltä pankista tai luottokorttiyhtiöltä löytyy joku viite, minkä perusteella voit jatkaa hakemista, eli sen varausnumeron.

TAI:

3. Soita Norwegianin asiakaspalveluun: kts alla:

Norwegian sanoo/kirjoittaa:
"Jos haluat keskustella kanssamme, niin on asiakaspalvelumme avoinna kaikkina viikonpäivinä. Puhelinnumero 09 231 01600 Aukioloajat Ma-pe: 8:00-18:00 (suomeksi)"

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 04.03.2014 - 08:56

Ehkäpä heillä on joku aikaraja siihen ennen kuin lipun saa tulostettua. Näin on ollut ainakin minun netistä varaamieni matkojen kohdalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2014 - 11:37

Varaustunnuksella yleensä löytyy tiedot.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 05.03.2014 - 09:24

voipi olla myös matkatoimiston sivulla tulostettavissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2014 - 12:49

Muistaakseni lipun saa tulostettua varaustunnuksella 15 päivää ennen matkaa. Norwegianilla homma on kuitenkin huomattavasti helpompi kuin Ryanairilla, jossa saa olla hyvin tarkkana, että ei tule ostaneeksi mitään ylimääräistä.
Taisivat kerran Norwegianilla sanoa boardingissa, että pelkkä varausnumerokin olisi riittänyt, koska heillä on kaikki tiedot siinä koneella. Ryanairilla moinen ei tulisi kysymykseenkään, vaan saisit maksaa paljon ylimääräistä.
Kyllä se lippu sieltä löytyy. Tulosta se ja tee check-in netissä. Laukkukin kannattaa punnita, ettei tule ylipainomaksua. Ryanair on tässä täysin armoton nykyään. Lisämaksua paukkuu varmasti. Tuli vähän pitkä selostus ja ohi aiheesta, mutta vastaisen varalle on hyvä tietää, että Ryanairilla pitää kaiken olla juuri niin kuin ohjeissa on, niin lento sujuu hyvin.
Kilpailu panee kaikki kiristämään löysät pois, eli ei enää 25 kilon matkalaukkuja, jos ei ole sitä erikseen ostanut.