Millä tavalla "harrastatte" kulttuuria?

Eli lasketaan tähän kulttuurin harrastamiseen kaikki elokuvakäynnit, keikat, konsertit, taidenäyttelyt, teatterit yms yms mukaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 05.03.2014 - 09:26

toimimalla niin kuin tässä meidän kulttuurissa on tapana, kaikki ympärillä oleva on kulttuuria ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.03.2014 - 20:53

Elokuvissa noin kerran parissa kuukaudessa, konserteissa muutaman kerran vuoteen, teatterireissuja tulee tehtyä 4-5 kertaa. Lomareissuilla tulee käytyä myös taidenäyttelyissä sekä konserteissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.03.2014 - 11:33

Ikää on karttunut ja kulttuuriharrastukset jääneet. Ainoastaan paikallisella linnoituksella käyn joskus kävelemässä ja katselemassa vanhaa. Olen jopa piipahtanut siellä olevissa museoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2014 - 12:37

Leffassa ja keikalla tulee aika ajoin käytyä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2014 - 17:56

Elokuva- ja teatteriesityksiä käyn katsomassa aina kun noihin kultturirientoihin pääsyyn tarjoutuu mahdollisuus ja silloin tällöin piipahdan myös museoissa, sekä näyttelyissä (niistä viimeksi terrakottanäyttlyssä Tampereella) ja konserteissakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2014 - 21:24

Suuremmalla keikalla (yleensä) Helsingin suunnalla kerran vuodessa....Leffassa samoin. Elokuvat tulee nykyisin katsottua kotisohvalta.
Teatterit kesäisin kesäteatterissa ja ulkona, jos tulee mentyä.

Myös kuvataide kiinnostaa.Seuraava merkittävämpi ehkä kuitenkin vasta kesällä J.Miron taidenäyttely Mallorcalla : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.03.2014 - 08:53

Ei kuulu kulttuuri elämääni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2014 - 18:04

Leffassa, teatterissa, oopperassa, baletissa, näyttelyissä ja konserteissa tulee käytyä aina kun mielenkiintoista kohdalle osuu (aika usein). Myös taidenäyttelyissä käyn sekä museoissa (varsinkin ulkomailla).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2014 - 18:16

En ole kultturin himoitsija,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2014 - 15:04

Taidegallerioissa tulee juostua joka puolella mihin menen. Lähinnä kiinnostaa maalaukset. Minulla on kausia, jolloin käyn paljon teatterissa ja sitten taas en lainkaan. Balettia ihailen. Ooppera on ihan jees, en vaan nyt ole ollut aikoihin.