Käytkö usein markkinoilla..tai torilla?

Avainsanat: torilla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.03.2014 - 18:17

Kesätoreilla pyörähtelen kuin västäräkki.

Lisätty: 13.03.2014 - 19:37

Kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.03.2014 - 12:05

Meillä on täällä markkinat keväisin ja syksyisin, yleensä käyn hakemassa perinteisen Viipurin rinkelin markkinoilta. Torilla tulee käytyä kesäaikaan useinkin, talvella harvemmin - tosin talviaikaan ei juuri kauppiaitakaan toriltamme löydä. Matkoilla ollessa tulee mahdollisuuksien mukaan käytyä katsomassa paikallista torielämää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2014 - 13:35

Markkinoita riittää joka lähtöön ja tavakseni on tullut käydä Laurin elonkorjuujuhlissa Pyhän Laurin kirkolla elokuussa. Kauppatori ja Hietalahden tori kuuluvat ehdottomasti kesään ja siellä tulee käytyä usein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2014 - 15:08

Käyn ihan mielelläni jos sattuu kohdalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.03.2014 - 15:22

Markkinoilla käyn kerran pari vuodessa ja torilla muuten muutaman kerran kesässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2014 - 17:15

Isommat markkinat tulee käveltyä läpi muutaman kerran vuodessa.Torit tarjolla vähän aina, joten ei oikein tule käytyä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2014 - 11:07

Torilla tulee talvisin käytyä harvemmin, mutta markkinat ovat Lahdessa kuukauden ensimmäinen keskiviikko ja sinne taas keskiviikkona. Siellä näkee ainakin entisiä tyokavereita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2014 - 18:22

Käyn markkinoilla, tai toreilla (lukuunottamata kirpputoreja) vain kesäisin. Kotikaupungissani, tai sen lähituntumassa ei ole toreja, tai markkinoita muulloin kuin kesäaikaan. Silloin minun tulee käytyä torilla ainakin kerran viikossa, joskus jopa kaksi-kolmekin kertaa/viikko. Näin koska kodistani on lähimmälle torille vain puolen kilometrin matka, seuraavaksi lähimmälle kuutisen kilometriä ja kauimpaisena olevallekkin ajaa autolla noin puolessa tunnissa ja sieltähän ne parhaat ateriainekset saa. Markkinoilla käyn hieman harvemmin, ehkä noin pari- kolme kertaa/kesä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.03.2014 - 08:52

On jäänyt väliin. Lähikaupungissa on kesäisin ohjelmallisia iltatoreja joissa joskus tuli käytyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2014 - 18:05

Markkinoilla tulee käytyä ehkä pari kertaa vuodessa, torilla fiilisten mukaan, enemmän kesällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 05.03.2014 - 09:27

kesäisin tulee käytyä ja tietysti syysmarkkinoilla, siikamarkkinoilla ja vappumarkkinoilla ;)