Mitä mieltä olet? Tuleeko kesä etuajassa,kun lumet on jo melkein pois.

Avainsanat: kesän tulo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.03.2014 - 18:19

Voipi sieltä lumimies herätä vielä horroksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.03.2014 - 12:02

Luin jostain, että kiuru on jo nähty Etelä-Suomessa, joten tämä kyllä ennakoisi, että kesä tulee etuajassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2014 - 13:29

Kyllä tulee :) Linnut iloisesti visertävät ja lumesta on muisto vain :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2014 - 15:09

Tulee varmaan etuajassa joo, mutta en usko että tulee kovinkaan kummoista kesää. Veikkaan että samanlainen kuin talvestakin, synkkä ja sateinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.03.2014 - 15:20

En usko että aikaistuu kesän tulo. Saattaa vielä pukata takatalven riesaksemme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2014 - 17:13

Toivottavasti sää pysyy edes tämmöisenä.En todellakaan kaipaa lunta, enkä pakkasta....Meillä tulppaanit puskee runkoa pihamaalla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2014 - 18:54

Tulee se kesä. Pikkuisen tavallista aikaisemmin se tulee, muttei niin etuajassa kuin moni ehti jo helmikuussa luulla. Näin minä uskon, sillä vaikka ensi viikonlopuksi ainakin tänne meillepäin on luvattu sateettomia plusakelejä ja seuraavaksi viikoksikin korkeintaa asteen verran yöpakkasia niin säätila voi muuttua milloin ja missä vain talvisemmaksikin. Hyvänä esimerkkinä tästä on seutukuntamme aamupäivällä yllättänyt lumisade. Täällä tuprutti silloin taivaalta niin paljon pienten höyhenten kokoisia hiutaleita, että niiden poissulamiseen vaaditaan muutakin kuin yksi plusskelinen päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.03.2014 - 08:47

Perinteisen lehtitestini mukaan on koivut hiirenkorvalla jo huhtikuun puolen välin paikkeilla. Ajoissa - tai normaaliaikaan, jos entisaikoja muistellaan, se on tulossa.

Lisätty: 04.03.2014 - 22:17

Eilen kuulin että kiuruja on jo nähty meidän seudulla - varma kesän merkki.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 05.03.2014 - 09:28

ei tule, vaan tulee tavallista pidempi kevät ja kylmähkö kesä :(