Saako Suomi tänä vuonna oman Oscarinsa?

Lyhytelokuvasarjassa parhaan fiktion palkinnosta kilpailee Selma Vilhusen ohjaama ja Kirsikka Saaren käsikirjoittama Pitääkö mun kaikki hoitaa.

Avainsanat: oscar-palkinto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 01.03.2014 - 23:06

suomi ei saa oscaria nyt, eikä varmaan myöhemminkään, jos ei pelioscareita aleta jakamaan ;)

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi. Pelioscareissa olisimmekin melko vahvoilla

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 01.03.2014 - 12:53

En usko saavan. Onhan siellä kai ollut joskus aiemminkin suomalaisia tyrkyllä huonolla menestyksellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2014 - 14:42

Tuskinpa saa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.03.2014 - 18:57

Tuskimpa vaan - ei ole kovin laadukkaita nykyiset kotimaiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2014 - 19:19

Eipä luullakseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2014 - 19:49

En kyllä usko,että Suomi saisi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2014 - 23:35

Toivon todella kovasti ,että Suomi ja Pitääkö mun kaikki hoitaa? elokuva, jonka on ohjannut Selma Vilhunen ja käsikirjoittanut Kirsikka Saari, saisi tuon hakemansa Oscarinsa. Toiveestani huolimatta pelkään, että näin ei tule käymään. Toviottavasti olen tässä yhtä väärässä kuin veikatessani häviötä Suomen miesten jääkiekkojoukkueelle pelitulokseksi Sotshin olymppialaisten pronssiottelussa isäntämaata Venäjää vastaa.