Tuleeko lätkässä sitä pronssia vai ei?Veikkaa maalit!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.02.2014 - 22:33

Tulihan sieltä ja paras mitali koko kisoissa. Kyllä sen mitalin vuoksi oi kerran lähettää ukot töitä tekemään ulkomaille. Eiät olleet turhaan. Oli niin tunteikas peli ja pelinloppu, että kerran vain näkee sellaista.

Kysyjän kommentti

Samaa mieltä : ) Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.02.2014 - 13:30

Pronssia tulee tuloksella 3-2. Toivon ainakin näin, en kärsi katsoa, kun Suomen leijonat kyynelehtivät surusta, ilon kyyneleet kyllä siedän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.02.2014 - 13:56

Ei tule. Maalit Usalle 3-1.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.02.2014 - 15:54

Sen jää nähtäväksi. Ihan sama miten käy, en ole kiinnostunut koko lajista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2014 - 16:45

Eipä tule Pronssia Suomelle. On näet jo puhkut poissa pojilta eikä pronssi jaksa innostaa heitä enää voittoa hakenaan. Häviävät (Teemun mukanaolasta huolimata) yhdellä maalilla ja loptulokseksi jää tilstoihin 2-1

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2014 - 17:04

En edelleenkään katso lätkää, joten en veikkaa yhtikäs mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 23.02.2014 - 00:27

tulee tulee, arvaan että 5-0 näin pelin jo ratkettua ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2014 - 14:32

Turhan kallis mitali mikäli tuli. Jumbollinen ukkoja kuskataan maailman ääriin yhtä mitalia varten.
Oppi-isäni hiihdon venäläinen taltiointi. www.youtube.com/watch?v=ZqCDbLje0EY