Voisiko Napsua teidän mielestänne kehittää parempaan suuntaan vielä jollain tavalla?

Lisätty: 21.02.2014 - 20:44

Itsehän toivoisin tästä vilkkaampaa paikkaa ja kirjautuneita käyttäjiä enemmän. Olisi hienoa koota tänne mahdollisimman paljon tietoa ja kokemuksia matkakohteista, hotelleista ja nähtävyyksistä niin kotimaasta kuin ulkomailtakin. Tämähän tarkoitus on ollutkin, mutta jotenkin nuupahtaneelta välillä vaikuttaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.02.2014 - 18:55

Kysy ja vastaa palstojen lisäksi täällä voisi olla myös keskustelupaikka niitä varten jotka eivät halua liittyä esim. facebookkiin, mutta haluasivat kuitenkin nettijutustella jossain itseään kiinnostavien ihmisten kanssa. Se voisi tuoda tänne napsuun lisää aktiiveja jäseniä. Kysymyskategorioitakin vois olla lisää. Tämä puolestaan saattaisi tuottaa kysy ja vastaa palstalle tiedusteluja aivan uusistakin, ennekuulumattomista aiheista ja vilkastuttaa sitäkautta napsun toimintaa.Valokuvausesta kiinostuneita jäseniä tänne voisi saada lisäämällä matkakuvat palstan rinnalle vaikkapa omat kuvat palstan johon voisi laittaa otoksia esim. kukista, eläimistä, tai mistä nyt itsekukin haluaa.

Tässä muutamia ehdoituksiani Napsun kehittämiseen parempaan suuntaan....

Lisätty: 22.02.2014 - 10:23

Vaikka toivon, että noista yllä olevista ehdoituksistani (tai joistain muista) olisi Napsussa apua ja paikka vilkastuisi en kuitenkaan jaksa uskoa moiseen 100%:ti. Valitettavasti....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.02.2014 - 17:43

Lisää vakituisia sivuilla kävijöitä kyllä kaivataan.Oletan,että monikin asia muuttuu sen myötä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.02.2014 - 19:16

Eipä tälle kai enää mitään voi tehdä, lopun alkua tämä on. Aina vain menee hiljaisemmaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2014 - 06:52

Taitaa olla ns joutsenlaulu menossa näillä sivuilla, porukkaa pitäisi saada enemmän mukaan,.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.02.2014 - 13:52

Olen jo toivoni menettänyt. Toisaalta matkailusivustohan tämä on. Ei näytä olevan sijaa muille asioille.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 23.02.2014 - 00:32

janjaan linjoilla, keskustelua reaaliajassa kannattaisi kokeilla, vaikkapa johonkin tiettyyn kellonaikaan ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2014 - 22:38

Reaaliaika on nyt perjantai-ilta klo 22.40. Niin kyllä moipuolisuus olisi valttia. Ennen täällä oli oikein sellaisia kysymyksiä mihin sai pohtia vastauksia. Nyt me vain melkein kysellään, mitä elliä tänään keitellään.