Milloin tulee maailmanloppu?

Miten se tapahtuu vai elämmekö ikuisesti maan päällä?

Avainsanat: tuho maailmanloppu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.11.2008 - 15:06

älä hoppuile, kaikki tulee aikanaan (vaikket sinä varmastikkaan maailmanloppua tule näkemään)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.11.2008 - 16:35

se tulee viimeisenä päivänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2008 - 17:01

Eipä sitä napsulaiset tiedä, koska Jeesuskin todennut, ettei sitä ajankohtaa kukaan tiedä, ei edes hän itse; vain Jumala tietää.

Lähteet:
Raamattu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2008 - 19:00

Eipä sitä tiedä meistä kukaan eikä tarvitse tietääkään. Vaikka se päivä olisi huomenna, istutetaan me tänään omenapuita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2008 - 20:32

Ensin tulee 3. maailmansota, sen jälkeen antikristuksen 3.5v. ajanjakso. Sitten saatana sidotaan 1000 vuodeksi, on niin sanottu Kristuksen tuhatvuotinen aikakausi, silloin ei maailmassa ole sotia eikä muitakaan vastaavia juttuja. Sitten valitettavasti saatana lasketaan vapaudestaan ja heti se lähtee villitsemään maailman kansoja sotaan israelia vastaan. Tuli lankeaa taivaasta ja tuhoaa nämä hyökkääjät. Nyt perkele heitetään sinne, minne se kuuluukin. Tässä kohtaa tulee tämän maailmanajan loppu.
Kuolleet heräävät, taivas kääritään kokoon ja alkaa viimeinen tuomio ihmisille. Tämän voi tarkistaa raamatun ilmestyskirjasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2008 - 20:35

Ei tietoa. Eipä kyllä ole kyseistä tietoa tullut etsityksikään. Kuten edellinen vastaaja totesi : vaikka huomenna tulisi, istutetaan tänään omenapuita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2008 - 23:00

Mielestäni maapallo on erittäin pieni osa maailmankaikkeuttta Jos tarkoitat maapallon loppua niin kuka tietää.Raamatussa on oma terminsä, mutta koittakaamme jätää tuleville sukupolvillemme elinkelpoiset olosuhteet.He saavat sitten jatkaa siitä mitä me perinnöksi olemme jättäneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2008 - 14:43

Se on ajan kysymys

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2008 - 14:16

2012, se miten se tapahtuu jää nähtäväksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2008 - 14:19

Totta.2012 se tapahtuu.Todennäköisesti silloin räjähtää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2008 - 23:31

Riippuu paljonkin siitä miten itse kukin maailmanlopun määrittelee. Jos sillä tarkoitetaan ihmiskunnan loppua, tai sitä että maapallo muuttuu syystä tai toisesta ihmiselle asuinkelvottomaksi, niin se varmasti joskus tapahtuu, mutta nykyiselläkin meiningillä siihen näyttäisi vielä kuluvan aikaa tosi paljon (näin ihmisen mittakaavassa). Koko maapallon tuhoutuminen on sitten vielä pitkäaikaisempi juttu. Vuosilukuja on turha ruveta arvailemaan (vaikka profetioita kyllä on ollut kautta maailman sivun), koska siihen mennessä on jo varmaan ihan uudenlainen ajanlaskujärjestelmäkin otettu käyttöön.