Häiritseekö puhelinmyyjät?

Harvase päivä joku soittaa: olette osallistuneet markkinointitutkimukseen ja siksi...
hitto, kun en edes ole osallistunut mihinkään! En edes tilaa ilmaisia lehtikylkiäisiä, enkä rastittele mikä kiinnostaa, koska heti sen jälkeen alkaa puhelinrumpa
Kohta ei uskalla edes pieraista... heti kohta joku soittaa ja tarjoaa ummetuslääkettä!

Avainsanat: puhelinmyyjät markkinointitutkimus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.02.2014 - 23:04

Itselleni on soitettu jo viiden vuoden ajan (olisko A-lehdet tms) niin, että puhelu on aloitettu tyyliin : "Kodinkuvalehdestä terve, teille olisi nyt mahtava tarjous kun olette olleet meille niin hyvä asiakas...."
Ensinnäkään, en ole KOSKAAN tilannut Kodin kuvalehteä, toiseksi, en ole IKINÄ tilannut mitään lehteä kotiin. Ainoa lehti jota luen, on tieteen kuvalehden Historia - lehti, senkin ostan joka ikinen kerta lehtihyllystä. Mitään hömppälehtiä (Me Naiset, Apu tms) en ole ikinä lukenut/ostanut/tilannut....
Silti jostain syystä kovasti aina soitellaan, vaikka asiasta on sanonut etten tilaa, enkä ole koskaan ollut asiakas.
Meille ei tilattu edes Aku Ankkaa silloin kun olin lapsi, joten siltäkään ajalta tiedot eivät ole voineet joutua nykyisille myyjille.
Toinen mikä "häiritsee" on tuhannet ja taas tuhannet mainokset sähköpostiin... Sieltä löytyy joustavaa lainaa, toimivaa viagraa sekä myös Egyptin prinssi joka kovasti tahtoisi tutustua minuun :D
On tämä hulluksi mennyt...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.02.2014 - 20:43

Ei häiritse.Ihme kyllä.Tosin en muista, josko joskus olisin tehnyt netissä jonkinmoisen eston kaikelle myynnille....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2014 - 21:38

Minulla on puhelinmyyntiesto, joten ei ole häiriötä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2014 - 01:03

Ärsyttää kyllä
Vähän auttaa kun heti ja määrätietoisesti (jopa törkeästi) sanoo EI, vaikka vähän säälittää, kun tuo puhelinmyyjän työ on minusta varsinaista koiranhommaa ja kun Työnvälityskin ainakin ennen painosti ottamaan vastaan niitä töitä, "kun niitä on aina tarjolla".
Yhteystietoja ne saa monella eri tavalla.

katsokaa Kuluttajaviraston sivu:
www.kuluttajavirasto.fi/fi-F...kkinointi/

Sähköpostiin tuleva roska on eri asia, varsinkin sen jälkeen kun joku "älykäs nörtti" murtautui ja julkaisi Napsun käytäjien tiedot. Kaikenlaisia lainatarjouksia huonolla suomella ja hämärien rahojen siirtotarjouksia tulee jopa "Gadaffin vaimolta".

Puhelinmyyntiesto (älä turhaan maksa siitä)
www.google.fi/search?q=puhel...4ATkwYCgBg

Lisätty: 24.02.2014 - 01:49

Ei kannata tilata mitään lehteä kotiin, ainakin naistenlehdet ovat yleensä olleet irtomyynnissä koko talven alennusmyynnissä ja halvalla. Katsokaa vain tarjouksia riittä ja tilaajat maksaa täyden hinnan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2014 - 11:35

Kyllä kiusaavat ja häiritsevät :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2014 - 13:27

Ei kiusaa, sillä osaan noille mokomille perskärpäsille ja kaikenmaailman omituisia tarjouksiaan kauppaaville kuisantekijöille pistää joka kerta kunnolla kampoihin ja sanoa juuri ne oikeat sanat joiden jälkeen heidän suustaan ei tulle pitkiin aikoihin kuin puhinaa ja minä saan suljettua puhelimeni ennenkuin he ehtivät edes tajuta mitä on tapahtunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.02.2014 - 13:48

Arvaa vaan kuinka paljon. Varsinkin nyt kun peruin kaikki kaksi tilaamaani lehteä. Soittavat jatkuvasti päivittäin edullisia tarjouksia. Heh, en mene halpaan, en tilaa edullista enkä mitään muutakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 23.02.2014 - 00:39

aika vähän, ne soittelee, jotka ovat joskus saaneet minut ylipuhuttua ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2014 - 15:44

On hyvä että joku soittaa, tietää että puhelin on kunnossa. Mukava naisten kanssa on jutella. Miehet tyrmään heti änkyttämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2014 - 17:42

"Salainen" on numero. Eivät soittele minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2014 - 22:43

Pitäsköhän minun alkaa lehtimyyjäksi, että pääsisin jumppiksen kanssa oikein syvällisiin keskusteluihin.
Minulla ei ole salaista numeroa, mutta ei haittaa vaikka soittaakin saa kohteliaasti kiittää ei nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2014 - 08:29

Soittaa aina silloin tällöin. Lehtitilauksissa olen käyttänyt nimenomaan puhelinmyyjiä sen jälkeen, kun huomasin, että heillä oli aina lehtitalon edullisimmat tarjoukset. Tosin en nyt niin ahkera lehtitilaaja ole koskaan ollut, mutta Kodin Kuvalehti on erittäin hyvä lehti ja sitä tulee aina tilailtua pikkupätkiä, samoin Gloriaa, joka lehtenä on hieno ja Glorian ruokakirjat ovat parhaita keittokirjoja !! Kerran tilasin Gloriaa 6 kk:n jakson vain saadakseni sen ruokakirjan:)

Lisätty: 13.03.2014 - 08:33

Eli en ole koskaan kokenut puhelinmyyjiä häiritseviksi. Työtäänhän he vain tekevät. Jos ei kiinnosta tilata, sanon ettei kiinnosta ja sillä siisti. Ainoat, jotka minua ovat joskus päässeet häiritsemään puhelimella ovat olleet puhelimessa huohottavat, tuntemattomat ihailijat, joista ei ole meinannut päästä millään eroon !!!:):)