Onko kukaan lomaillut Morjim beachilla Goalla? Mielipiteitä ja vinkkejä otetaan ilolla vastaan :) Lähtö 3vkon päästä sinne...

Lisätty: 09.02.2014 - 19:37

Tarkoituksella valittiin hieman syrjäisempi paikka Goalta.Teemme sitten itse retkiä vilkkaampiin paikkoihin,Olisi kiva kuitenkin tietää onko Morjimissa La Vaiencia hotellin lähistöllä kauppoja,ravintoloita ym.?

Lisätty: 11.02.2014 - 06:26

Kiitos vinkeistä. Morjim kuulostaa juuri sellaiselta rauhalliselta paikalta jota etsimme. "Hippimarkkinat" ym. hässäkät käydään ihan varmasti myös kokemassa :)

Lisätty: 13.02.2014 - 17:09

Juu ei ihan syrjäkylään ollakaan menossa. Vähän kaummaksi kuitenkin esim. Anjunan turistirysästä (jonne haluamme kuitenkin päiväretkiä tehdä) Ja Morjim ranta on kuulema puhdas ja rauhallisempi kuin monet muut suositut rannat Goalla.

Avainsanat: goa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.02.2014 - 13:20

Vain päivän rantaretkellä olen Morjim beachilla käynyt, silloin oli vielä erittäin rauhallinen ja hiljainen paikka. Taksikyydit ovat tuolla onneksi hyvin edullisia, hinnat vaan täytyy neuvotella ennakkoon ja muistaa että taksit pyrkivät viemään asiakkaita aina omiin sopimuskauppoihinsa (saavat aina jotain pientä palkintoa tuomistaan asiakkaista).

Lisätty: 10.02.2014 - 14:48

Paikka on rauhallinen, ruokapaikkoja varmaan löytyy esim rannalla, rannalla myös kaupustelijoita ja kauppakojuja hotellin läheltäkin löytyy. Jos haluaa käydä meikäläisittäin "oikeassa kaupassa", niin pääkaupunki Panjim on hyvä ostospaikka, samoin Bagan ja Candolimin alueet. Lisäksi Mapusan markkinat ja "hippimarkkinat" ainakin käymisen arvoiset paikat.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 13.02.2014 - 15:19

elkäähän kovin syrjässä liikkuko, siellä on se muotiaalto raiskata porukalla kaikki mikä liikkuu, tähän kun vielä lisää vakavan fyysisen pahoinpitelyn, niin kannattaa liikkua isommalla joukolla ja mielellään julkisilla paikoilla, maata pitäisi poikotoida niin kauan että viranomaiset ottavat ongelman vakavasti :(