Luonto on ihmeellinen.Eikö vaan?

yle.fi/uutiset/salaisia_jaal...origin=rss

Avainsanat: jääluolat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 14.02.2014 - 15:08

Ihmeellinen on ja kerrassaan kauniita kuvia. Vedellä on monet kasvot.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.02.2014 - 21:03

Onpas upeita kuvia, kyllä luonto on todella ihmeellinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2014 - 00:24

Sen olen tiennyt aina, että luonto on ihmeeliinen, ei vain paanejäiden synnyttämisä harvinaisissa luolissa vaan, kaikkialla missä sitä on. Se häikäisee ja lumoaa tavalla jonka kuvaamiseen ei aina riitä hienoimmatkaan kieltemme sanat, taidokkaimmatkaan kuvat, tai lumoamimmatkaan sävelet. Se on paikka jossa ruumis ja sielu lepäävät ja jonka ikiaikaisesta häikäisevästä ja lumoavasta ihmeellisyydestä jokaisen meistä tulisisaada nauttia ja jonka säilyttämisen vuoksi kaikkien meidän tulisi taistella joka elämämme päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2014 - 10:57

Hienoja kuvia ja luonto on ihmeellinen, osaa yllättää todella.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 08.02.2014 - 22:50

ihmeellinen on,siksi kait sitä tekeekin mieli katselemaan milloin minnekin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2014 - 00:19

Ovat upeita. En muistanutkaan, että ovat tuollaisia. Lapsena tuli leikittyä koskessa tuollaisissa. Ennen oli niin kovia pakkasia, että alempikin kansi jäätyi ja väliin pääsi ryömimään kuivin jaloin. Vanhemmilla ei tietenkään ollut hajuakaan, että missä sitä tuli kuljettua. Jos jää olisi pettänyt, niin keväällä olisi ehkä löydetty Uudenkaarlepyyn voimalaitoksen siivilästä.