Pitäisi saada taksi lentokentältä Santa Ponsaan porukalla:2aik+4lasta? Kokemuksia? Resorthoppa-kokemuksia?

Lisätty: 06.02.2014 - 14:17

Resorthoppa järjestää lentokenttäkuljetuksia hotelleihin. Netisssä voi varata etukäteen. Kannattaa googlettaa. Pitää katsella vielä netistä muitakin vaihtoehtoja, joita vois varata etukäteen. Santa Ponsassa ollaan oltu kolmesti aurinkomatkojen reissulla, mukava paikka on:) Nyt siis tulossa omatoimimatka.

Avainsanat: mallorca espanja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

amu
Vastattu: 06.02.2014 - 13:27

santa ponca on aika kaukana kentältä, joten taksi kyllä maksaa. koittakaa päästä matkanjärjestäjän kyydillä (oman tai jonkun muun). saattaa se kyllä 6 henkilöä maksaa bussillakin. en tiedä mitä tuo hoppakysymys tarkoittaa, mutta mukava pienehkö kylä on kyseessä, ainakin viime syksynä oli vesi lämmintä, ruoka hyvää ja aika viihtyisä oli hotellikin, ainakin lasten mielestä (pirates village) ;)