Minne matkustat laivalla mieluiten : Ruotsi,Tallinna vai Saksa?

Huomen aamulla startti Tallinnaan!

Avainsanat: laivamatkustaminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 04.02.2014 - 14:05

Saksaan menosta laivalla on hauskimmat ja mieleen painuvimmat kokemukset. Ruotsi ja Viro ei kiinnosta sen kauhean känniläismäärän takia joita laivoilla on. Joten Saksaan menisin jos menisin.

Kysyjän kommentti

Menimme Tallinnaan tiistaina ja loppuviikosta pois ; ei ollut känniläisiä.Laivat puoli tyhjillään ja seuranamme lähinnä eläkeläispariskuntia.Käyttäytyivät etupäässä aivan maltillisesti :) Onneksi on nuo nopeat lautat! Hotelli Euroopa oli hyvä kokemus ja vanhakaupunki kaunis myös näin talvella.Rauhassa saatiin siellä kävelläja katsella.Suosittelen!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.02.2014 - 20:53

Oikein antiosaa matkaa sinulle sinne Tallinnaan! Jos laivalla pitäisi johonkin noista kohteista lähteä, niin Tallinnan valitsisin ja mieluusti mahdollisimman nopean lautan, reissasin Baltian maissa -90-luvulla ja 2000-luvun alkupuoliskolla lähes joka toinen kuukausi, joten sain silloin laivamatkailusta kyllikseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2014 - 22:37

Tallinaan minä mieluiten matkaisin.. ja tietenkin minkäs muunkaan kuin halpojen viinojen vuoksi. Vaikken mikään juoppo ole, tai harrasta viinatrokausta niin ei nuo laivat ja niillä matkustaminen niin kauhesti innosta, että minkään muun syyn vuoksi niillä haluaisin seillailla oli laivan päämäärä sitten Ruotsi, Saksa, tai Viro.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2014 - 09:00

Tykkään käydä Tallinnassa ja jälleen pian on reissu sinne. Tukholmaan ja takaisin tuli seilattua aikoinaan niin usein, ettei enää nuo parin päivän risteilyt edes kiinnosta. Yleensä menen Tallinnaan aamulla ja illaksi kotiin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2014 - 14:08

Tallinna ja Tukholma ovat jo tulleet tutuiksi, joten Saksaan suuntaisin matkani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2014 - 18:27

Saksaan suuntaisin minäkin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 06.02.2014 - 13:33

en tykkää laivamatkailusta ollenkaan, mutta jos noista pitää valita niin tallinna, sieltä saa tuoda niitä huovisenkin suosittelemia tuliaisia ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2014 - 20:54

Saksaan olisi tosi kiva lähteä pitkästä aikaa !