Mitä mieltä olette huippu-uimari Ari-Pekka Liukkosen tulosta kaapista ulos Ylen Urheiluviikonloppu -ohjelmassa.?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.02.2014 - 11:44

Rohkea ilmoitus nuorelta urheilijalta, urheilupiirit ovat tässä homosiassa olleet ilmeisesti melkoisen konservatiivisia. Ehkä vielä koittaa sellainen aika, että sukupuolinen suuntautuneisuus ei enää ole suuri uutisaihe, vaan ihan normielämää, eli jokainen saa olla sellainen kuin on.

Kysyjän kommentti

Samaa toivon minäkin: ehkäpä v joskus vielä koittaa sellainen aika, että sukupuolinen suuntautuneisuus ei enää ole suuri uutisaihe, vaan ihan normielämää, eli jokainen saa olla sellainen kuin on. Kiitos vastauksestasi .

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 03.02.2014 - 11:41

Hyvä se on että julkisesti sen teki. Eipä tarvitse erikseen selitellä monille ihmisille. Ja sama tuo lienee missä ohjelmassa sen tekee. Niinhän kaikki muutkin julkut on tehneet. Telkkarissa tai lehdessä. Urheilijoita ne homotkin voivat olla, ohjelma siis oli ihan sopiva kaapista tulemiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2014 - 12:23

Hieno nuori mies ja määrätietoinen urheilija.Nostan hattua ja onnittelen, kun uskaltaa mies olla oma itsensä!

En käsitä, kuinka ihmiset , jotka paljastavat TV ohjelmissa erinäisiä asioitaan itsestään,esim.huumeiden käytöstään,alkoholin juomisesta,herkkyydestään hakata eri mieltä olevia ihmisiä,tai eri värisiä ,rattijuopumuksistaan jne...Näistä ei tehdä juurikaan numeroa , mutta jos kertoo olevansa homo tai lesbo...
Onkohan maailma oikeasti päälaellaan? Ei oma seksuaalinen suuntaus ole mikään rikos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2014 - 19:04

Hieno juttu! Mahtavaa että uskaltaa olla oma itsensä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2014 - 14:11

En nähnyt ohjelmaa, mutta lööpeissä näytti eilen tuo juttu olevan. Hienoa tehdä asia selväksi kertaheitolla, jääpähän asiantonkijoille vähemmän jutunjuurta.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 06.02.2014 - 13:46

en oikein osaa mieltää omaa seksuaalisuutta julkiseksi asiaksi, mutta ehkä en osaa ajatella asiaa oikealta kantilta. voihan se olla että tulevaisuudessa kaikkien täytyy ilmoittaa oma suuntautuneisuus ainakin täällä somessa että voidaan tulla hyväksytyksi joukkoon, näyttää siltä että väärän tai ajattelemattoman mielipiteen esittäjät lynkataan joukolla, taitaa olla niin että tilalle täytyy saada joku muu taho jota saa polkea, miksi urheilukaverien, työkaverien tai naapureiden täytyy tietää kenen kanssa sitä peittoa heiluttaa, tietysti selittelyn tarve vähenee, vaikkei oikeasti selitellä tarvitsisi, ehkä se vähentää sitä tunnetta, että pitää selitellä.