Linssiludeko?? vivas.fi/koira-pilasi-toisen...ettihitti/

poseeraus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.02.2014 - 14:14

Tää on niin hulvaton kuva, että pitää nauraa ääneen. Ludde Linssinen toden totta - tuo koira osaa tilannekomiikan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.02.2014 - 19:18

Noi huskyjen silmät ovat kyllä järjettömät :)
Kaverilla oli muinoin husky, jonka nimi oli Iiris; sillä oli toinen silmä sininen ja toinen ruskea.Se vasta villin näköinen oli!

Jännä, kuinka koirat reagoi eri tavoin kameraan.Meilläkin ollut muutama koira vuosien varrella, jotka alkoivat välittömästi poseerauksen kameran nähdessään.Osaa ei taas saanut edukseen kuvaan ei sitten millään....

Onkohan meitin norwich yhä SKLL:n toimiston seinällä kehyksissä? Se poika osasi poseerata...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2014 - 23:39

Linssilude tuo hysky todellakin on, totta tosiaan. En ihmettele ollenkaan miksi kuvasta on tullut nettihitti niin mainio se on. Hauska suorastaan.
Se mitä gigasol sanoi eri koirien reakoimisesta valokuvaukseen pitää todella paikkansa. Jotkut koirat ei todellakaan malta olla poissa kuvasta ja poseeraamasta silloin kun kamera käy ja kuvia otetaan. Viksuina otuksina ovat varmaan omaksuneet moisen käytösen omilta linssiludeisänniltää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2014 - 10:10

Tosi hauska kuva ja saa kyllä nauramaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.02.2014 - 11:36

Uteliaisuutta kameraa kohtaan nähdäkseni, mutta hauska kuva joka tapauksessa.