Varastavatko taksit Playa Del Inglesissä takseihin jääneet tavarat. Minulta ainakin veivät arvokkaan 3Dkameran. Olin selvin päin.

Ajoimme eilen päivällä Cita ostoskeskuksesta Rocan klinikalle. Minulla ei ole mukana yleensä kameraa taksireissulla mutta nyt oli. Kamerani oli arvokas Sonyn 3D kamera. Minulla oli mukana myös reppu kameran lisäksi. Maksoin ja nousin autosta. Huomasin heti, että kamera jäi taksiin, muttta se oli juuri kerennyt ajaa pois. Harmikseni en laittanut taksin numeroa muistiini. Sain läheiseltä taksitolpalta taksipalvelukeskuksen numeron. Soitin sinne englanniksi, Myös läheisestä yrityksestä soitettiin samasta asiasta tähän keskukseen espanjan kielellä. Taksipalvelukeskus kertoi, että on kuuluttanut kamerasta taksiradioissaan. Kuitenkaan koko iltana ei kameraa löytynyt. Ilmeisesti taksinkuljettaja näki kameran ja otti sen itselleen. Tällaistako se on täällä espanjanmaalla. Taksikuskit ovat suuria rosvoja? Miten kameraa voi vielä yrittää jäljittää. Puhelinumeroni on +358 40 937 9600, sähköposti [email protected]. Löydät minut myös Facebookista

Lisätty: 01.02.2014 - 11:41

Haluaisin tehdä tästä mahdollisesta varkaudesta niin suuren jutun, että vastaisuudessa nämä taksit miettisivät ennen kuin varastaisivat mitään. Onko joitain Facebook sivuja tai joitakin muita sivuja joille tietoa voi laittaa? Onko Playa Del Inglesin takseilla Facebook sivuja, joille tietoja voi laittaa? Onko jotakin muita tapoja jolla tämä katoamistapaus saataisiin yleiseen tietoon?

Lisätty: 01.02.2014 - 12:32

Jos kuljettaja on tarkastanut taksin, pitäisi hänen kaiken järjen mukaan ottaa yhteys taksikeskukseen ja sanoa, ettei kameraa ole ollut enää autossa.

Lisätty: 07.02.2014 - 13:59

Kamera löytyi,. Ryhdyimme jakamaan paikallisiin takseihin englannin ja espanjankielistä flayeria, jossa kerroin kameran katoamisesta. Jaoimme yhden päivän. Varmaankin flayereiten jako oli saanut huomiota ja oli kameran kuvakin. Kamerasta tuli kuumaa tavaraa??? . Tarkat tiedot matkasta ja rikosilmoitus. Kuuleman mukaan pystyvät selvittämään tehdyt matkat jälkikäteen. Taksikuski oli vienyt kameran kotiinsa ja toi sen sitten seuraavana iltana takaisin. Mikään vakuutus ei olisi tätä kameraa korvannut.. Loppu hyvin, kaikki hyvin.

Avainsanat: taksi kamera varkaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.02.2014 - 14:22

Voihan olla, että tilaisuus teki varkaan - tai sitten se seuraava asiakas. Itselläni ei ole kuin myönteistä sanottavaa Kanarian takseista. Harmin paikka kuitenkin, että sinua kohtasi huono tuuri.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 01.02.2014 - 11:42

Voihan olla mahdollista, että sen on vienyt seuraava taksiasiakas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2014 - 15:16

Ystävä hyvä ja sinun ei tarvitse em. ärsyyntyä. Viime talvena lomailin perheeni kanssa Playa de las Americaksessa viikon. Minulla on varhaisteini, joka ei kehoituksistani huolimatta osaa aina olla kyllin huolellinen tavaroidensa suhteen. Lapseni sai lahjaksi lapselle arvokkaat merkkiaurinkolasit ja piti niitä lomalla monessa paikassa mukana. Lähdimme hotelliltamme taksilla käymään Playa de Fanabessa, koska olimme saaneet tietää, että ko. kohteessa on erittäin hieno hotelli ja halusimme käydä tutustumassa ko. hotelliin. Nousimme taksista ja noin viiden minuutin kuluttua tästä, niin aloin kysellä lapseltani, että missä hänen aurinkolasinsa ovat. Lapsi oli laittanut aurinkolasinsa paitansa rinnuksen liepeelle roikkumaan. Meiltä meni reilu 1/2 h, kun vasta ymmärsimme, että missä lasit ovat. Vierailumme hienolla hotellialueella jäi lyhyeksi, kun kiirehdimme etsimään samaista taksia Americaksesta hotellimme liepeiltä. Onni onnettomuudessa oli se, että suuren lapsen surun ja meidän vanhempien ärsytyksen poistajana toimi toimiva matkavakuutus. Koetapa sinäkin ja onnea! Taksia ei löytynyt koskaan.

Lähteet:
Playa de las Americas, Parque Cristobal, Playa de Fanabe, Sunwing Fanabe Beach

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2014 - 21:37

Espanjassa toistakymmentä kertaa käyneenä,useissa eri kohteissa (Kanarian saaret,Mallorca,Menorca,manner Espanja...) erinäisillä kulkupeleillä menneenä,ei voi kuin ihmetellä huonoa tuuriasi.
Toivottavasti oli edes hyvä vakuutus.
Ja onneksi ihmismenetyksiä ei tullut.