Matkustatteko ensi vuonna loammatkalle (valmsimatkalle)? Ja jos niin minne? Olen pahoillani lyöntivirheistä, siis lomamatkalle.... valmismatkalle (ei saisi koskaan tehdä mitään liian kiireisenä...)

Lisätty: 19.11.2008 - 08:26

Meillä oli tarkoitus lähteä toukokuussa Evialle AM:n "laumassa" mutta yllätys yllätys, hotellit jo loppuunmyyty lukuunottamatta yhtä joka on kylässä mihin ei haluta! No, oletan että peruutuksia tulee... enkä edes ymmärrä miksi pitää varata jo vuosikin ennen ajankohtaa.
Ns. rantalomille voi mennä ihan hyvin valmismatkalle, eihän siellä laumassa tarvi kulkea. Me ainakin menemme ihan omia teitämme, vain lento ja hotelli kuuluu meidän pakettiimme käytänössä. Yksi valmismatka on tähtäimessä, muut on sitten muita eli netin kautta järjestettyjä reissuja.
Kielitaidon puute ei ole meillä este, itse puhun 8 eri kieltä.

Avainsanat: vuosiloma rantaloma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.11.2008 - 09:05

nykyään enimmäkseen omatoimimatkoja, keväällä Madeiralle ja mahdollisesti myöhemmin Azoreille

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.11.2008 - 09:50

Joka vuosi, mutta omatoimisuus mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2008 - 09:56

En varmaan ensi vuonna matkusta mihinkään, mutta seuraavana kesänä. Matkakohde tulee olemaan Kreikka, valmismatka. Tai jos oikein sateinen ensi kesä, niin voi olla että lähden matkalle....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2008 - 10:45

Omatoimimatkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2008 - 11:01

lähdetään jo parin viikon päästä ja täysin omatoimi matkalle. lennot ja talo varattiin erikseen netin kautta. toinen tälläinen omatoimi matka ja katellaan meneekö yhtä hyvin kuin meni ensimmäinen. tullaan vasta ensi vuoden puolella kotimaahan. matka kohde on thaimaa ja siellä rawai..käydään melko varmasti myös malesiassa ja muita kohteita thaimaassa kuten krabi, samui, koh tao, phi phi ja bangkok. odotan innolla!:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2008 - 16:38

Jo vain heti alkutalvesta Dubaihin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2008 - 17:50

meillä matkustetaan vähän ex tempore pohjalta, ensi vuoden reissuista ri vielä tiedä kukaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2008 - 19:25

me varmaan mennään johonkin sillee perus etelään eli kanarian saarille/portugaliin/kreetalle jonkun matka toimiston mukana. ollaan mekin omatoimi matkoilla oltu mut on vaan jotenkin huolettomanpii nämä valmismatkat ja pääsee heti lomailee eikä tuu semmosta tressiä. lisäks ku mein perheessä wei ketään oo mikään kieli nero.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2008 - 00:19

Mielestäni reissu Marseilleen oli tosi avartava omatoimimatka kaikkine seikkailuineen oli tosi hauska.Kyllä maailmalla pärjää ilman opastakin jos ei halua ottaa "helpot".Kannatan ehdottomasti omatoimista.Tietysti valmismatkoilla on opastettuja retkiä.Kuka haluaa mitäkin.Kielitaito on tietysti omatoimimatkoilla tärkeä, mutta aika heikollakin pärjää.Uskallusta! Moniin paikkoihin ei edes ole järjestettyjä matkoja joten omatoimisena on paljon vapaammat kädet ja eksoottisemmat kohteet.