Matkustatteko mielummin Suomessa vai ulkomailla?

Eli siis, silloin kun se ihana loma on, suuntaatteko lomalla ulkomailla, mökille vai kotimaata kiertämään? Vai pysyykö jengi ihan vain kotona tiiviisti? :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.01.2014 - 18:20

Molemmat yhtä hyviä vaihtoehtoja, vähintään kerran vuodessa pitempi ulkomaanreissu ja kotimaan reissuja lisäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.01.2014 - 16:44

Ulkomaille !!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2014 - 16:49

Molemmat on oo koo.Jos on varaa, niin mieluusti lähden pariksi viikoksi jonnekin lämpöiseen.Toisaalta Mäntyharjun mökki houkuttelee varsinkin kesällä, JOS on lämmin ja vettä paistaa vähemmän....
Aikoinaan kiersin Suomen ja lähimaat koirien kanssa oli sitten kesä tai talvi.Siksikin tykkään nyt,kun se aika on ohi, lähteä vain ihmis seurassa ja sellaiseen maahan, jossa en ole koiranäyttelyn merkeissä piipahtanut .

En pidä talvesta ja inhoan lunta.Lomareissuni kohdistuu siis AINA ja poikkeuksetta lämpöiseen kohteeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.01.2014 - 11:44

Ulkomaat ovat pois kuvioista nykyisin. Ja kotimaan matkat hyvin vähissä. Alkaa ikä painamaan, ei jaksa pahemmin reissata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2014 - 12:02

Tottahan toki ulkomaille veri vetää :) Vielä on paljon paikkoja näkemättä ja matkailu avartaa kummasti :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2014 - 13:42

Molemmissa matkustellaan. Suomi on lähellä, mutta aika pieni osa maapallosta. Nähtävää riittää enemmän, kuin yhden elämän verran.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 27.01.2014 - 19:54

ulkomaille mieluummin, on halvempaa, kelit suosii varmemmin ja näkee jotain ihan erilaista, joutuu käyttämään vierasta kieltä ja unohtaa hetkeksi työt ja lumen luonnin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.01.2014 - 20:48

Mieluummin matkustaisin kotimaassa, mulla ulkomaille matkaan. Aamulla starttaan hyvissä ajoin kohti Vantaata ja siitä edelleen Thaimaaseen. Siellä yleensä paikallaoloa, lepoa ja nautintoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2014 - 12:54

Kaikki vaihtoehdot käytössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2014 - 13:08

Olen enempi Suomen kuin ulkomaiden kiertäjä. Näin siitä syystä, että harrastamme, sillä neljän hengen porukalla joka kesästä toiseen on yhdessä jo vuosien ajan matkoja tehnyt, yhdistettyjä mökkeily-luontoelämys- ja kalastuslomia. Niiden tarkoituksena on samalla opettaa meidät tuntemaan maatamme aina vain paremmin ja paremmin ilman, että tämä harrastus vaatisi meiltä suuria rahallisia uhrauksia.