Tänään on virallisestikin lintujen pihabongauspäivä.Mitä lintuja sinun pihallasi käy?

Birdlife kaiketi kisaa järjestää.

Avainsanat: pihalintubongauspäivä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.01.2014 - 09:25

Iso populaatio erilaisia tiaisia,tikkoja,pikkuvarpusia.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.01.2014 - 10:00

Pihan pensaissa on useita mustarastaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2014 - 10:25

Varmaan useitakin lajeja, mutta tunnistan vain harvan lajin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2014 - 17:12

Fasaaneja on iso lauma joka aamu, asuvat pensaikossa tuossa takapihalla... Palokärki, talitintti, rastaita ja haukka (varmaan kanahaukka) on tullut tänään ainakin nähtyä... Niitä nyt tuppaa pörräämään täällä harvasen päivä... Ihan kivahan niitä on seurailla, mutta ärsyttää kun käyvät kakkimassa puutarhakalusteille... :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.01.2014 - 17:40

Vain talitiaisia olen nähnyt viime aikoina noissa lähipuissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2014 - 10:58

Lintulaudallamme vierailee päivittäin tali-sini- hömö- ja kuusitiaisia, sekä varpusia. Silloin tällöin ( kuten esimerkisi tänään) sinne pelmahtaa ruokailemaan myös iso joukko variksia, harakoita, sekä fasaaneita ja lähimetsässä enimmäin aikaa oleilevat "sinkkulinnut" palokärki ja närhi.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 26.01.2014 - 16:27

pikkulintujen lisäksi täällä on pieni fasaanipopulaatio, muutama haukka, tikkoja ja titysti variksia ja harakoita. orava hakee pähkinät ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.01.2014 - 17:39

Tintit, Varpuset ja yksi läski keltasirkku.