Menemme Etelä-Teneriffalle ja haluaisimme käydä La Palman saarella lentäen. Pääseekö sinne Reina Sofian (etelä) kentältä?

Lentohaut löytävät vain Los Rodeoksen kentältä lähteviä lentoja. Kuitenkin esim.Finnmatkojen La Palman lomalla on koneen vaihto eteläisellä Reina Sofian kentällä.

Avainsanat: teneriffalta la palmaan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.01.2014 - 21:24

Nopsalla haulla ei tosiaan löydy ainakaan suoria reittilentoja Reina Sofialta (TFS) La Palman saarelle (SPC). Pohjoiselta lentokentältä niitä lähtee useampikin päivässä. (Esim. täältä Napsun lentohausta kun katsoin, niin 30min lentoaika, hinta per lärtsä n. 60-70€, päivästä riippuen, BinterCanarias-lentoyhtiö.) Autolla näiden kahden kentän välin kulkee 45min, voisittekohan ajatella ajavanne ehkä tuonne TFN-kentällä, jos lauttavaihtoehtoa ette halua? (Lautta Teneriffan Los Cristianoksesta Santa Cruz de La Palmaan kestään n. 3 tuntia.)

Finnmatkoilla on varmaankin ihan oma charter-kone, johon vaihtavat Teneriffan Reina Sofialla. Uskon, että samalla koneella, jolla lennetään Helsingistä Teneriffalle ei voi sen painon vuoksi laskeutua Santa Cruz de La Palman kentälle. Liian lyhyt kiitotie siellä päässä, menee "parkkeeraus" pitkäksi. :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.01.2014 - 16:00

Vaikean pistit.
Itse lensimme sinne aikoinaan Hesasta suoraan ilman vaihtoja...Vuosi taisi olla 1997.
Teneriffalta on mielestäni ainakin lauttayhteys La Palmalle.
Niin ja joo.Se saari ON upea :) Täysin erilainen, kuin mikään Kanarian saarista.Suosittelen!