Mihin syömään Tallinnassa?Missä voisi istua iltaa kauemminkin?

Kolmen vuorokauden reissu tulossa....Hyviä vinkkejä kaivataan !

Avainsanat: tallinna ravintola

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.01.2014 - 09:13

Menkää Olde Hansaan. Tosi upea ja mielenkiintoinen paikka ja ruoka ehdottoman herkullista.
Paikan teema on keskiaika eli koko miljöö on keskiaikainen; pöydät, tuolit jne. Jopa lautaset ovat isot
puulautaset ja tarjoilijat ovat pukeutuneet kekiaikaisiin vaatteisiin. Olimme siellä taas toissailtana ja siellä
sattui olemaan myös keskiaikainen lauluyhtye esiintymässä. Koko ilta on kuin teatteria katsoisi sen lisäksi,että ruoka on todella hyvää. Lista on kattava eli valinnanvaraa on. Paikka on myös helppo löytää; kävelette vanhan kaupungin pääportista sisään ja katua (Viru tn.) ylöspäin n. 150 m. ja Olde Hansa on
edessänne eli siinä risteyksessä, mistä sitten lähtee yksi lyhyt kadunpätkä Raatihuoneen torille.

Kysyjän kommentti

Kiitos vinkistä! Tarttee kokeilla :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.01.2014 - 18:58

Omat suosikkipaikkani Tallinnassa on mm.
CHAKRA, intialainen kellariravintola os. Bremeni Käik 1. Sijaitsee vanhassa kaupungissa, hieman sivussa, aikanaan ihan vahingossa osuimme tänne. Ruoka hyvää, saa myös muuta kuin intialaista, paikkana viehättävä. Avoinna ma-to 12-23-pe-la 12-01
KLOOSTRI AIT, Vene 14, jo pitkään tällä paikalla toiminut, edullinen, ns. perusruokaa
CLAZZ, Vana Turg, elävää musiikkia (ns. jazz-paikka), ruoka hyvää, yleensä aina täynnä, joten kannattaa varata pöytä, viikonlopulla muuttuu loppuillasta yökerhotyyppiseksi.
Kaikki nämä sijaitsevat Vanhassa kaupungissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2014 - 14:33

Minä myös suosittelen Chakraa! Herkullista ruokaa ja kiva tunnelma.

Toinen hyvä, hieman erilainen ja eksoottinen on ravintola African Kitchen. (Osoite: Uus 32/34) Boheemi ja rento tunnelma.

Myös Ribe (Osoite: Vene tn 7) on tosi kiva paikka, jossa saa hyvää (ja erityisen nätisti aseteltua) ruokaa. Tunnelmaltaan hyvin erilainen kuin em. African Kitchen. :)

Drinkeillä kannattaa käydä Swissotelin yläkerrassa, baarissa nimeltä Horisont. (Osoite: Tornimae 3) Siellä on myös ravintola (ei olla ite käyty siinä, mutta muiden arvioiden perusteella sekin on kyllä hyvä), mutta tuolla drinkkibaarissa on hyvät drinkit ja mieltsit näkymät. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 11.01.2014 - 02:15

viimeksi kävin hotelli olympiassa, siitä on aika kauan, ei tarvinnut lähteä hotellilta mihinkään, kun alakerrassa oli yökerho ja väkeä ihan ruuhkaksi asti, aamulla sain ehkä parhaan lohikeiton ikinä ;)