Miten saan huonotuulisen kirjoittajan "mielipidepalstalla" aisoihin parhaiten.

Mielellään nyt olisi nopeat kysymykset arvossa.

Lisätty: 17.11.2008 - 23:06

Lisäyksiä kun meillä on lehdessä sellainen keskustelu osasto joissa käsitllään monenlaisia asioita laidasta laitaa, yksi henkilö ei millään meinaa hyväksyä palstaa, siitä nyt on aika lailla kismaa, olemme sanoneet että kaikki sinnenvoi vapaasti kirjoitella, kieltämättä palsta on aika suuren joukon saanut kirjoittelemaan 257 kirjoitusta 4-viikon aikana.
Lehti on Pohjois-Karjalassa mielipiteitten "Avoinna" sanan alla.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.11.2008 - 21:10

Vastaamalla: 'Minäkin rakastan sinua ja mielipiteitäsi' ja jäisin odottelemaan vaikutusta...

Vaíkea näin muuten sanoa/ neuvoa, kun ei tiedä mihin asia liittyy, jne...

Lähteet:
mietintämyssyi

Kysyjän kommentti

Hei hei jonin13, näinkin voi viestin laittaa, huomasin kun olit vastannut kysymykseeni.
Kiitos edellisestä kirjuuttelustasi onhan teillä ollutkin aika huisketta siellä, ristiäiset sun muut,
kirjoitan lisää kun ehdin. napsuillaan t. miumaumikko. Täällä on lunta n. 20 senttiä ja on hyvät
maisemat. Laitan tuohon uuden kysymyksen "Pimeä huone". saas nähdä onko siellä kukaan käynyt.
Mietihän jo etukäteen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.11.2008 - 20:07

tylyn asiallisesti, älä rupea kinaamaan, heitä vastineeksi pari 'tulessa palamatonta' tosiasiaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.11.2008 - 20:09

"banaanilla ranteet auki"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2008 - 20:56

jos mahdollista, unohda koko juttu, välinpitämättömyys on tehokkain tyrmäys

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2008 - 21:39

ystävällisyys on valttia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2008 - 00:58

lukemalla ja unohtamalla