Millaisia kokemuksia Pariisin Charles de Gaulle lentokentästä? Matka 2E ja 2D terminaalien välillä? onko 5h vaihtoaika liikaa?

Lisätty: 06.01.2014 - 20:31

Toiseen suuntaan mennessä siirtyminen 2E -> 2D ja toiseen suuntaan mennessä päinvastoin.

Avainsanat: charles de gaulle pariisi lentokenttä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.01.2014 - 18:17

JOS matkatavarat on chekattu koko matkallle (Final Destination) ja JOS sinulla on jo tarkastuskortti (Boarding pass) niin voit käyttää sukkulabussia.
www.easycdg.com/1/passenger-...spondance/
Eli sininen "sukkulabussi" kulkee 5 minuutin välein.
Jos oikein ymmärsin, niin haluat siirtyä terminaalista 2E ==> terminaaliin 2D? Jos näin, niin sitten tuo bussi on sininen reitti ja aikaa kuluu noin 10 minuuttia bussissa.

Että jos aikaa on 5 tuntia, niin aika tylsä viettää k.o. lentokentällä.
Ota Roissy-bussi (tai taksi) ja käväise Pariisin keskustassa. Bussi ajaa Vanhan Oopperan viereen. Lähtee samasta paikasta takaisin.

Bon voyage!

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta. Molemmat vastaukset jotka sain oli minulle uutta tärkeää tietoa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.01.2014 - 10:12

Alle linkitetyn web-sivun mukaan siirtyminen terminaalista 2E terminaaliin 2D kestää kävellen 40 minuuttia. Ohjeena on seurata ensin "Flight Connections" opasteita ja sitten "Terminal 2D" opasteita.
Tässä on varmaan oletettu, että laukut on tsekattu suoraan määränpäähän, jolloin matkustajan ei tarvitse huolehtia niistä lentoa vaihtaessa.

Lähteet:
www.easycdg.com/1/informatio...e-airport/