Tanja Karpelan.Vaimikäsenyton.Onko mielestänne poliittista uskottavuutta kun blogeissaan tuntuu yksityiselämä menevän kaiken edell

En ole poliitiikko.kunhan kysyin.

Avainsanat: kumpi tärkeämpi privaatti elämä vai edustaa kansaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.11.2008 - 20:59

Suomalaisia kiinnostaa enemmän yksityiselämä, kuin poliitikka ja kuuluisuus on varmin tae uudelleen valinnasta. Rahan tuloa ei näin voi estää. Poliittista uskottavuutta ei tarvitse ollakaan, eduskuntaanhan tulevat tätä nykyä valituksi kaikki julkimot: missit, laulajat, urheilijat, näyttelijät jne.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.11.2008 - 19:58

Ulkonäköedun hyväksikäytöllä on joku nimi jota en muista, samoin medianäkyvyyden hyväksikäytöllä, sitäkään en muista. Tanja on virtuoosi molemmilla aloilla, mutta rupee jo olemaan aika vähissä (?). Poliittista uskottavuutta hänellä ei minun silmissäni ole koskaan ollutkaan.

ps. en ole poliitikko minäkään, kunhan vastasin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2008 - 20:34

Ainahan tuolla eduskunnassa on ollut noita vastaavia Tanjoja rahastamassa, kyllähän äänestäjien turvin on sinne mennyt, oisko äänestäjillä sitten samanlainen ajatuskanta, kaikkea vaan pitää kunnioittaa tänäpäivänä, kunhan minäkin vastasin saahan tästä 5 pistettä tanjan kustannuksella.

Lähteet:
Seurailtu on jonkin verran, kyllä muuten huolestuttaa Suomen puolesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2008 - 21:43

Jospa ne ovatkin yksityiselämän blogeja ja ne poliittiset ovat sitten erikseen jos niitä nyt onkaa. Politiikan saavat hoitaa toiset naamat Tanja hoitaa omansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2008 - 21:53

Taitaa puhdasotsaisuus politiikassa olla ns. harvinaista herkkua. Eiköhän TK ole vain yksi monista. Hänelle plussana laskettakoon, että hän on pysynyt saman puolueen kirjoissa, eikä vaihtanut puoluetta kuten eräät muut näyttävät tekevän. Tehdyn työn tuloksista jokainen muodostakoon oman mielipiteensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2008 - 01:05

Jos päiväkirja on yksityiselämän kuvausta, ei siinä poliittinen uskottavuus kärsi. Onhan tärkeää tietää kuka sauli milläkin viikolla sytty ja sammuu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2008 - 08:18

No ei kyllä "vastaavia tanjoja " ole aiemmin parlamentissa ollut. Ei ainkaan tuollaisella julkisuusmyllyllä varustettuja vaikka on mitään aikaansaamattomia tyyppejä toki ollut.
Poliitikkona en häntä pidä.

Lisätty: 18.11.2008 - 08:19

Niin... Tanja kyllä ensin kyseli eräältä toiselta puolueelta jäseneksi pääsyä mutta tie ei auennut. Onneksi ei....