Onko kaunis ajatus vai bisneskikka?
Tilasin eräältä länsirannikolla olevalta firmalta saunatuotteita. Ne tuli - lisäksi pari kettukarkkia!
Itselleni tuli tosi hyvä mieli! Paljon olen tilannut eräästäkin yrityksestä, mutta en koskaan ole saanut noin ihanaa kylkiäistä.
Avainsanat: kaunis ajatus bisneskikka
Ilmoita asiaton kysymys
Vastaukset
Käyttäjien valitsema paras vastaus
Helposti ajatellaan, että bisnes on aina kylmää ja kovaa, mutta varsinkin pikkufirmoissa toiminta voi olla hyvinkin ihmisläheistä - luodaan itselle ja muutamalle oman kylän ihmiselle työpaikka. Palkka ei ehkä aina ole suuren-suuri, mutta kuitenkin parempi, kuin ei mitään. Monille lämmin työilmapiiri taitaa loppujenlopuksi olla jopa tärkeämpää, kuin iso palkka. Isoihin markkinointiponnistuksiinkaan ei välttämättä ole varaa, mutta firman julkisuuskuvaa voi kehittää ihan pienistikin, vaikkapa juuri lähettämällä asiakkaille kettukarkkeja. Kaunis ajatus ja bisneksen kehittäminen voivat toteutua yhdellä ja samalla teolla.
Ilmoita asiaton vastaus
Muut vastaukset
Olen Leo-sedän kanssa samoilla linjoilla, pieni positiivinen ele kantaa yleensä pitkälle. Itse muistan erästä viikonloppureissua Ouluun, yövyimme erään isomman ketjun hotellissa, ja pois lähtiessämme respan tyttö vinkkasi meille ja sanoi, että koska meillä on pitkä ajomatka edessä, niin hän antaa "matkaevästä" ja haki meille ison suklaalevyn.
Ilmoita asiaton vastaus
Olipa fiksu ele siltä firmalta!Lisää tälläistä kyllä tarvittaisiin.
Ilmoita asiaton vastaus
Kaunis ajatus ja bisneskikka yhtäaikaa niinkuin Leo-setä jo mainitsikin. Firmassa on ajateltu, että kiittämällä sinua saunatuotteiden ostosta parilla ketukarkilla he samalla tuotavat sinulle hyvän mielen ja saavat (ehkä) jatkossakin ostamaan lisää heidän tuotteitaan, tai ainakin mainostamaan niitä ilmaiseksi muille ja nämä muut ostamaan heidän tuotteitaan ja näillä lisäostoksilla turvaamaan firman olemassaolon edes muutaman kuukauden ajaksi.
Ilmoita asiaton vastaus
Ihana tuollainen pieni huomio..tässä sitä huomaa miten pienestä asiasta saa hyvän mielen..
Ilmoita asiaton vastaus
janjaan linjoilla ollaan, vähällä vaivalla ja edullisesti tyytyväisempi asiakas ;)
Ilmoita asiaton vastaus
Mukava kuulla, että jossakin yrityksessä ymmärretään miten ilahduttaa asiakasta, eikä maksa paljon!
Ilmoita asiaton vastaus
Kiva kuulla noin paljon positiivistä palautetta.
Ilmoita asiaton vastaus
Vastaa kysymykseen
Rekisteröidy vastataksesi kysymykseen. Rekisteröityminen on nopeaa ja helppoa!Rekisteröidy
Oletko jo rekisteröitynyt? Kirjaudu sisään
Ohjeita vastaajalle
- Vastaa esitettyyn kysymykseen.
- Kysy itseltäsi: "Auttaisiko vastaukseni kysyjää?"
Jätä vastaamatta, jos vastaus tuohon kysymykseen on "ei". - Noudata Napsun sääntöjä.
- Pyri antamaan selkeitä ja perusteellisia vastauksia.
- Älä oleta, että kysyjä tietää kysymyksen aiheesta yhtä paljon kuin sinä.
- Kirjoita itse omat vastauksesi. Viittaa lähteeseen, kun lainaat tekstiä.
- Voit antaa kysyjälle vinkkejä vastauksen löytämiseen, vaikka et itse tietäisikään suoraa vastausta kysymykseen.