Tuliko taas tehtyä lupauksia joiden toteuttaminen on vähän niin ja näin?

Omani on: en valita enkä välitä. Kerron vuoden päästä onnistuinko.

Avainsanat: uuden vuoden lupaus toteuttaminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.01.2014 - 18:00

Eipä tuo oikeastaan lupaus ollut, itsellä päässä muhinut jo hetken ajatus siitä että lopettaisi tupakanpolton, hiljaa mielessäni laitoin tämän vuoden alun tästä "vähentämispäiviksi"... Kohtuu hyvin on kaksi päivää mennyt kun normaalin askin sijaan poltellut vain 4-5 tupakkaa päivässä, Ehkä tää vielä tästä loppuukin :)

Kysyjän kommentti

Kiitos. Hieno lupaus - tsemppiä sen pitämiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.01.2014 - 03:07

Ainoa lupaus nykyisin on ollut se, ettei mitään uudenvuoden-lupauksia, ja tässä päätöksessä olen erinomaisen hyvin pysynyt viime vuodet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2014 - 10:39

Tottahan toki, ainakin yksi lupaus tuli tehtyä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2014 - 13:25

Joo, tulihan noita lupauksia tehtyä.. 100 miinus 99 ,eli se yksi pakollinen joka kuluu vuodesta toiseen siten, että en tänäkään uutena vuonna tee yhden yhtä lupausta. Näin kun joka uusi vuosi toimin niin en tule rikoneeksi seuraavan vuoden aikana ainuttakaan lupauksistani, eikä tuo lupausten rikkominen jää myöhemmin harmittamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.01.2014 - 13:28

En ole tehnyt lupauksia, helppo siis pitää niistä kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2014 - 13:46

Tein osalle vuotta lupauksen eikä sen pitämisessä liene suuria vaikeuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2014 - 20:19

Eipä ole ollut tapana lupailla sellasia, joita ei sitten ehkäpä voikan pitää....Eli en tehnyt lupausta vuoden vaihteessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 04.01.2014 - 22:54

eipäs tässä mitään lupauksia ole kerennyt tehdä, hyviä aikomuksia kyllä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2014 - 23:01

Tein ja koetan täytää sitä, ja voin sen paljastaakin: vastaamalla Teidän kysymyksiinne selkokielellä,
ja ystävällisesti. Itse kukin päättäköön kohdallaan meneekö miinus vai tuleeko plus.