Olitko kiltti, toiko pukki lahjoja, vai jäitkö ilman paketteja (ehkäpä ihan omasta tahdostasi)?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.01.2014 - 15:28

Meillä on ollut lahjaton joulu jo vuosia, tämä sopii meidän porukalle ja jos jotain tarvitsemme, se ostetaan :)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.01.2014 - 13:35

Ihan ilman paketteja meni tämä vuosi, tosin näin oli sovittukin aikuisten kesken.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.01.2014 - 17:20

Yllätyin itsekin miten kilttinä minua pidetään. Sain tosi paljon ihania lahjoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.01.2014 - 13:27

Sain lahjoja enemmän kuin kymmeniin vuosiin yhteensä. Olin ihan ymmälläni. Olen ollut tosi kiltti läheisteni mielestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2014 - 13:49

Elämäntilanteeni muututtua tuli jouluunkin uudet kuviot ja lahjat sen myötä. Ilmeisen kiltti olen ollut, koska pukki muisti monilla ihanilla lahjoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2014 - 22:49

ilmeisesti olin ollut kiltti,kun muutaman paketin sain..ihanin lahja oli muki missä luki (mummin Jimi)ja toisella puolella mukia oli pikku Jimin kuva..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2014 - 23:03

Ihan aidot Ainot, sekä 5+0 rahaa. Olen tyytyväinen taas ensi jouluun saakka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2014 - 23:10

Kyllä läheisten mielestä kiltti taisin olla. Paketteja tuli yllättävän paljon, ja niiden sisälläkin oli paljon hyödyllistä ja mukavaa.