Monestako maailmanlopusta olet selvinnyt?

www.iltalehti.fi/fiidifi/201...0_fd.shtml

Avainsanat: maailmanloppu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.12.2013 - 12:00

Lukemattomasta määrästä, ensimmäinen mielikuva on maailmanlopun ennustuksesta joskus -50-luvun lopulla, kun sitä ei silloinkaan tullut, niin enpä ole jaksanut noteerata noita muitakaan.

Kysyjän kommentti

Näinhän se.Eipä juuri noteerata tarvitse :) Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.12.2013 - 14:18

Jos linkissä olevista maailmanlopuista on kyse, niin sitten olen selvinnyt jo 10:stä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2013 - 14:19

Olen selvinnyt ainakin yhdestätoista maailmanlopusta ja muutamastakin uudesta tulen vielä selviämään jos henki ei sitä ennen lähde aivan muista syistä kuin noista maailmanlopullisista, sillä en usko lainkan siihen, että kuolen maailmanlopun myötä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.12.2013 - 14:27

En ole niitä laskenut, mutta monen monta niitä on ehtinyt tähään ikään jo kertyä. Lapsi olin, kun ensimmäisen kerran sitä odottelin, vaan eipä tullut. Varmasti ehdin kuolla muista syistä kuin ko. olevasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.12.2013 - 18:54

Kaiken maailman maailmanloppuja on tähän ikään mennessä jo ehtinyt kokea. Ja vielä toistaiseksi maanpäällä ollaan. Tuleva, eräänlainen maailmanloppu sekin, tulee minulle tämän Napsun nimissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2013 - 23:09

Nuo 3 viimeistä on näkemättä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2013 - 09:06

Eihän noita maailmanloppuja ole onneksi ollut vielä yhdenyhtäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 29.12.2013 - 21:20

en noista uskonasioista kovin paljoa piittaa, enkä käy ennustajalla kuin sään takia ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2013 - 22:43

Ahaa ensimmäisen kerran kuulin, että maailmanloppu on uskonasia, mutta hällä väliä, mihin osastoon sen kukin lykkää. Minäkin olen saanut olla elossa viettämättä yhtään maailmanloppua, joten 0.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2014 - 13:55

En muista vuotta tarkalleen, mutta veikkaisin, että 60-luvun loppua elettiin ja odotettiin kovasti UFOja laskeutuvan maapallolle.