Oikein kaunista ja tunnelmallista Joulua.

Ihan jokaiselle, myös heille jotka eivät taho. Hyvä on joskus hiljentyä ja miettiä.

Avainsanat: kaunis tunnelmallinen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.12.2013 - 01:16

Toivon kaikille Napsulaisille oikein mukavaa Joulua,
- olkoon se sitten rauhallista, tunnelmallista, iloista, riemullista, remuisaa.
Terveiset Joulupukin Pajakylästä
www.flickr.com//search/show/...&s=rec

Kysyjän kommentti

Kiitos ja kiitos myös upeista kuvista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 24.12.2013 - 00:15

samoin, ihan jänskättää kun on oikea pukki tulossa huomenna, sen jälkeen on rauha maassa ja ihmisillä hyvä tahto ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2013 - 06:43

Leppoisaa joulua napsulaisille. Itse olen juuri lähdössä Kisahallille Hurstin joulujuhlaan ruokia valmistelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.12.2013 - 09:02

Kauneudesta ja tunnelmasta en tiedä, mutta muuten on rauhaisa ja hyvä olo. Sinulle myös hyvää joulua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2013 - 12:41

Aika pimeää ja synkkää tuolla ulkona on, kun sinne katsoo....Ja vettä sataa.Tiedä siitä hiljentymisestäkään...Työn merkeissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2013 - 22:55

Kiitos Ida toivotuksestasi, kaunis oli ja tunnelmallenikin, mikäli aihetta katsoo ilman miestä.