Sopiva vinkki niille jotka sitä eivät halua viettää?

www.youtube.com/watch?v=CatC2uGhcpY

Avainsanat: sopiva vinkki ei vietä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.12.2013 - 22:12

En avannut linkkiä, mutta ei ne tarvitse vinkkiä jotka sitä eivät halua viettää.
en ihmettele hiljaisuutta napsussa yhtään, vilkkaampaa on se salaisuusryhmä ja tuntuu että viisaampiakin. tyly olen itsekin ollut täällä mutta vielä tylympiä jäi tänne, sinne fb ryhmään pääsee , ei siellä näy kaikki henkilökohtaiset jutut, vaan ne joita siellä ryhmässä jakaa.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Kenties vastaajan pitäisi pysyä siellä salaisuusryhmässä eikä tulla tänne moitiskelemaan ao. kysyjää tai muitakaan tyhmäksi. On surullista että kaiken pitää olla niin asiallista ja kylmää. Eipä tee enää mieli edes yrittää piristää tätä hiljaista Napsua kyssäreillä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.12.2013 - 11:36

Olen menossa aattona klo 8 Hurstin joulujuhlaan ruokia valmistelemaan. Klo 12 aukeavat Kisahallin ovet ja 1500 vähävaraista saapuu joulujuhlaan. Päivän päätteeksi siivoamme Kisahallin, joten antoisa ja hyvä päivä tulossa ja täysin erilainen jouluaatto kuin tähän astiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2013 - 20:35

Viettäisin jos voisin.Vaikkakaan en uskonnollisessa mielessä.Minulle Joulu on edustanut aina muutamaa vapaapäivää perheen kesken.Tälläkertaa se ei juurikaan onnistu.Työ haittaa vapaa aikaa.Koko joulun.

Nostan sinulle hattua Rintintin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2013 - 01:52

Jaakko Teppo on aina ajankohtainen. Tällä kertaa joulu vietetään kotimaan kamaralla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2013 - 22:01

Mihin pitäisi viettää? Kyllä lattia on aika suora!