Oletteko käyttäneet ruuanvalmistuksessa Himalajan vuorisuolaa ? Antaa hienon aromin ruokaan.

Avainsanat: suola

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.12.2013 - 12:21

olen nyt jouluna tutustunut
kyseiseen tuotteeseen ja aion sitä ostaa
vaan kun en tiedä mistä
mutta etsivä varmaan löytää :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.12.2013 - 14:37

En ole kuullutkaan moisesta :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2013 - 21:55

Pussillinen Himalajan vuorisuolaa tuli jollain Intian reissulla ostettua lentokentältä, avaamaton vielä on, mutta pitääpä kokeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 18.12.2013 - 23:00

olenhan minä jos jozo tai reinpou merisuola on himalajalta ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2013 - 23:22

Sille Himalajan vuorisuolalle löytyy monia muitakin koukuttavia bisnesnimiä, kuten Ruususuola jopa inka suola ym.
Olen kokeillut, mutta en usko, että on mitään syytä innostua tuosta sen kummemmin, mutta jokainen uskokoon mistä tykkää. Maku ja teho on kyllä vähän erilainen.
Liittyy sarjaan suolalamput.
tässä muutama linkki asiaan, lisää löytyy paljon.
www.terveydenjuuri.fi/merisu...orisuolaa/
www.saltlife.fi/Suolaa-maalt...ajan-suola
uusimusta.squarespace.com/ke...ost/994604

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.12.2013 - 09:22

Tuttu juttu ja kauan ollut käytössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.12.2013 - 10:52

Eipä ole hajuakaan kyseisestä suolasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2013 - 19:54

Kyllä, sitä on meidän perheessä käytetty ainoana suolana jo monta vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2013 - 02:05

Jätin pois Jozot yms. jo vuosia sitten, sillä niistä on mineraalit karsittu pois. Himalajan suola on ollut käytössä jo vuosia. Suolan maussa on eroja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2013 - 14:27

Käytössä on, hyvää on.

Lähteet:
omakohtainen kokemus