Vai jättäisikö väliin?

www.youtube.com/watch?v=GELpMwyLuMM

Avainsanat: pakollinen joulu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.12.2013 - 13:58

Ei tietenkää ellei taho.. Kenekään ei ole pakko syödä jouluna rosollia, lanttulooraa, kinkkua, riisipuuroo, tähtitorttuja, pipareita tai jotain muuta mikä ei omaan suuhun maistu hyvältä. Kenenkään ei oo pakko ostaa joululahja paketteja isälle, äidille, siskolle, veljelle, kummille.. ja kummin kaimallekin elei lahjojen ostoa, tai tekoa rakasta, tai rahat niihin ei riitä. Kenekään ei oo pakko tuoda elävää kuusta sisälle, poltaa aitoja kynttilöitä, tai pitää pöydällä oikeaa hyasinttia ellei taho, tai on niille allerginen. Kenekään ei ole pakko koristella kotiiaan tontuin, sähkökynttilöin, tai muine joulukoristeineen jos ei taho, tai saa niistä päänsärkyä. Kenenkää ei oo pakko edes viettää koko joulua elei taho. Niin se vaan on... Siksi minäkin jätän joka joulu kaiken sen väliin mistä en pidä vaikka jouluhullu olenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.12.2013 - 07:19

Ei oo pakko, jos ei taho.....Onneksi jouluviettotavat eivät ole kiveen hakattu. nimimerkillä ei taho enää rosolllia....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2013 - 08:06

Jätän suosiolla väliin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2013 - 10:09

Kun tekee joulusta omanlaisen, muuttuu se kai kivemmaksi. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.12.2013 - 10:12

Väliin jätän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2013 - 02:09

Olen jo vuosia viettänyt ns. ei perinteistä joulua. Joulu on hiljentymisen aikaa.