Laittoiko äkäinen naikkonen meidät hiljenemään?

Seija-myrsky yritti riehui meilläpäin, mutta sähköt pysyi. Lumet melkein lähti ja tuuli on edelleenkin tosi kylmää ja ajoittain navakkaa.

Avainsanat: seija-myrsky

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.12.2013 - 13:54

Äkäinenhän tuo Seija-rouva oli, tosin meilläpäin vauriot olivat vähäisemmät kuin herrojen Eino ja Oskari riehuessa.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.12.2013 - 09:44

Kova myrsky oli eilis aamuna, mutta laantui onneksi aamupäivän aikana. Meillä sähköt pysyivät ihan hyvin päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2013 - 15:14

Eipä laittanut, sillä Seija naikkonen ei ainkaan täällä minun asuinseudullani riehunut niin kovalla voimalla, että nämä nettiyhteydet olisivat katkeilleet, tai sähköt lakanneet toimimasta edes hetkeksi. Muutenkin tuon äkäisen naikkosen aiheuttamat tuhot asuinseudullani jäivät yhtä olemattomiksi kuin Eino-ja Oskarimyrskyjenkin. En siis saanut vieläkään kokea millaista on kun joutuu todella oikeasti pelkäämään myskyn keskellä oman henkensä puolesta vailla mahdolliuutta pakoon tuota luonnonvoimaa.Hyvä näin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.12.2013 - 17:03

Kuten aina, ei kerrostaloasukas juurikaan huomaa koko myrskyä. Sähköt pysyi koko ajan. Vain ikkunasta havaitsi että puut taipuu. Ulos en tietenkään lähtenyt, etten saa puuta niskaani. Niitä kun täällä riittää jopa kauppamatkan varrella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2013 - 17:20

Ei mennyt säköt eikä muutatakaan mullistavaa..mysky oli kyllä kova..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2013 - 21:16

Töissä meni Seijan myrskytessä! Soitin toki ex-anopilleni (Seija nimeltään), muttei auttanut yhtään....Vaikka olikin mielissään, kun soitin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2013 - 18:24

eipä vaikuttanut minun kohdallani mitenkään.