Mikä mahtaa olla tämän joulun lahjahitti?

Avainsanat: lahjahitti joulu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.12.2013 - 20:50

Uutistietojen (niin nomien lehtien, kuin televisiouutistenkin) mukaan yksi tämän joulun hittilahjoista on Angry Birds tavarat. Vihaiset linnut ovat loppu ympäri Suomen. Toinen hittilahja on tietopeli Trivial Pursuitin uusin painos. Myös tätä tuotetta myydään lähes kaikissa kaupoissa tällä hetkellä ei oona. Lautapelien saralla suosittu on ollut lahjanhankijoiden keskuudessa myös Richard Scarryn Touhula. Dolce Gusto -kahvikoneitakin on tänä vuonna ostettu runsaasti lahjoiksi. Se pitävätkö nämä uutistiedot lopulta ihka oikasti paikkansa selviää vasta joulun jälkeen. Silloin aikaisintaan saamme todellista faktatietoa siitä mitkä tuotteet ovat olleet lahjahittejä tänä vuonna

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 11.12.2013 - 20:24

Ei aavistustakaan. Lapsosille hankin tarpeen mukaan, en hittilistan mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2013 - 22:49

Ei harmainta aavistusta, mutta epäilisin että jokin digi-vempain todennäköisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2013 - 10:49

En ole seurannut lainkaan tv-mainoksia, eiköhän se joku uutuus puhelin kuitenkin ole... tiedä sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.12.2013 - 20:00

Hih, niistä en tiedä mitään, mutta tässä talossa on sukat, töppöset ja kaulaliinat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2013 - 12:58

Mä veikkaan sukkia :)

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 17.12.2013 - 11:04

eikös ne julkkisten lauluohjelman levyt ole myyneet aika hyvin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2013 - 18:31

LÄmpöiset mummon tai äidin kutomat sukat kuten matulakin on viisaasti sanonut.