Mikä on lempipelisi sen koosta, tai pelaajamääristä välittämättä?

Onko se jääkiekko, lentopallo, shakki, muistipeli, vai joku aivan muu?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.12.2013 - 13:05

Se elää hiljaiseloa. Mutta kun ensi kesänä jälleen kerran koittavat jalkapallon MM-kisat, se herää eloon. En sitä tajua itsekään. Kansalliset mittelöt ei kiinnosta sitten pätkääkään, mutta MM-huuma tarttuu minuun kuin tauti. Se miten iso asia se on monille ihmisille, pelaajille ja kannattajille. Ja miten monen nuoren elämän se on pelastanut. Jalkapallo on elämää suurenpi laji. Ja minun suosikkini on tietysti Saksa.

Kysyjän kommentti

Sama juttu mulla, mutta lajina vain jääkiekko. Kansalliset pelit ei jaksa kiinostaa, mutta ans olla kun tulee mm-kisat, miin johan tätä akkaakin viedään tv-ääreen harva se päivä ja muut \"työt\" unohtuu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.12.2013 - 18:07

Vanha kunnon Kimble-peli viehättää edelleenkin vuosikymmenien jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2013 - 19:18

Jääkiekko. Suosikkijoukkue Oulun Kärpät jo silloin kun olivat divarissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2013 - 19:25

Taitaa se flipperin peluuksi mennä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2013 - 12:49

Monopoli oli ainakin nuorena pelatuin peli, nyt en pelaa muuta kuin pari riviä lottoa viikoittain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2013 - 16:46

Itse en kyllä pelaa, mutta NHL ja KHL otteluita tulee tapitettua minkä ehtii, Boston Bruins suosikki joukkue. Vauhtia ja jännitystä riittää useimmiten, pelaajien taituruutta on ilo seurata. Itsehän en kyllä pysy luistimilla pystyssä mitenkään, riittää tuo televisiosta katselu ihan hyvin :D
Mutta jos nyt vaikka lautapeliä ajattelee, niin Monopoli on ollut vuosien ajan iltojen ilo, etenkin joulun aikaan on hauska pelailla kyseistä peliä, siinä saa ajan kulumaan oikein hyvin :)
Ja matkoilla aina korttipakka mukana, yhdellä pakalla voi pelata niin miljoonaa eri peliä, ettei tylsää tule ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.12.2013 - 20:19

Lapsena se oli Afrikan tähti. Aikuisena golf, mikäli urheilusta on kyse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.12.2013 - 15:44

Afrikantähti sekä Viisisatanen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2013 - 21:38

Monopolia on tullut pelattua varmaan kaikkein eniten, sekä erilaisia pasiansseja.