Mikähän mahtaa olla erikoisin koskaan tekmäsi jouluruoka?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.12.2013 - 01:39

Hapankaalilaatikkoa, tein yhden kerran oli herkkua meille, silloin kun mieheni vielä eli, hyvää oli.Syön muutenkin aina hapankaalia paljon, saan kivettyneen vatsani toimimaan jonkin verran, mutta ei se oikea joukupöydän ruoka ollut, muutta viis siitä. Muistan ajan kun piti ostaa kaikkea tilpehööriä pöytään, joka vähän kalsakahti jouluruokaan päin ja sitten joulun jälkeen rotille, paitsi lipeäkalaa söin vielä kesälläkin pakkasesta. Nyt osta tai laitan vain´sen mitä miekkosen mieli tekee.

Kysyjän kommentti

hapankaalilaatikko..se tosiaan on erikoinen jouluruoka.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 09.12.2013 - 22:56

voiko sitä tehdä muutakin kuin kinkkua, laatikoita, karjalanpaistia ja lipeäkalaa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.12.2013 - 23:25

Kai se on se, kun en viettänyt joulua ja söin aattona sekä joulupäivänä hernerokkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2013 - 10:08

Eipä tule erikoisuuksia mieleen, ihan perinteisiä jouluruokia on tullut syötyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2013 - 14:42

Norjassa syötiin jouluna lähinnä pizzaa....Ja Espanjassa meren eläviä...Toki hyviä kaikki :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2013 - 16:50

Täytetty kalkkuna järkytti mieltäni aikoinaan... Itse en sitä tehnyt, vaan tätini joka oli asunut Yhdysvalloissa jonkin aikaa... Oli kuulemma maistanut sitä jossain, todennut että hyvää ja yritti sitten täällä Suomessa samaa... Se oli jotain aivan kauheaa... Itkuhan siinä meinasi tulla, jotain oli mennyt pahemman kerran pieleen... :D
Kyllä se täytyy lanttulaatikkoa ja kinkkua olla :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.12.2013 - 15:44

Joskus kokeilen jotain erikoista mikä vaikuttaa hyvältä, loppujen lopuksi se ei sitten ollutkaan niin hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2013 - 21:40

Mitään kovin erikoista en ole jouluksi tehnyt, ne perinteiset kun kuuluvat paremmin minun jouluuni, mutta perinteistä poiketen olen tehnyt bataattilaatikkoa perunalaatikon sijaan.