ONNEA Liisa Kauppinen! Tiesitkö hänestä aikaisemmin?

www.iltalehti.fi/uutiset/201...5_uu.shtml

Avainsanat: liisa kauppinen ihmisoikeudet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.12.2013 - 11:10

Joudun tunnustamaan, että en ennen lähettämääsi linkkiä tiennyt Liisa Kauppisen olemassaolosta ja hänen kuurojen hyväksi tekemästään työstä yhtikäs mitään. Tietämättömyyteni tästä henkilöstä ja hänen työstään osoittaa kuinka vähän me kuulevat ja muutenkin suhteellisen terveet olemme kiinnostuneita niiden asioista joilla kaikki ei ole yhtä hyvin kuin meillä. Häpeällistä, mutta totta. Tähän epäkohtaan pitäisi tulla muutos ja pian, eikä vain meillä täällä Suomessa vaan kaikkialla maailmassa, sillä kuurot, sokeat ja kaiki ne muut joilla ei todellakaan ole kaikki asiat yhtä hyvin kuin meillä itsellämme tarvitsisivat ehdottomasti nykyista paljon enempi julkisuutta ja sen myötä tulevaa tukea elämälleen.

Kysyjän kommentti

Samaa mieltä aika pitkälti.Ja kiitos :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.12.2013 - 11:06

En ole aiemmin kuullut, mutta hänelle onneksi olkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 08.12.2013 - 22:17

en ole kuullut ennen hänen palkitsemistaan hänestä ollenkaan, aika erikoinen valinta, mutta hyvän asian puolesta kerran töitä tekee niin miksipä ei ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2013 - 18:04

En ole aiemmin kuullut, mutta aivan oikeaan osoitteeseen palkinto on mennyt.